Aero Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Da har jeg endelig fått kjøpt meg videokamera, så da måtte man ut i går og dokumentere litt råning i Gjøvik.... Satt og lekte litt med redigering etterpå og det kulminerte selvsagt i en skamløs hyllest til Saab :p Tar gjerne kommentarer :) http://home.online.no/~elhaavi/NoOrdinaryLove.wmv Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Musikken....hvem hva? Fin video forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Den virka hakkete,skulle den være det eller? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Fantastisk film.. Creds ifra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Musikken....hvem hva? Fin video forresten! Sangen er Sade - No ordinary love Den hakker ikke så veldig her ihvertfall, sånn rent utenom at filmeren min slet litt med stødigheten fra tid til annen :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg