Gå til innhold

Tro det eller ei, men jeg skal kanskje kjøpe 240

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

og dessuten Laaars, så har jeg motorsag! ikke vrak 242'ene angry

og hvis du gjør d, så skal jeg komme bort til deg, kjøpe meg en bmw med kebab-logo på panseret, sveise deg fast i det, JA DU HØRTE MEG , sveise deg fast i det. og kjøre deg så fort kjelken går rett i en muuuurvegg.....BANG cræsh bom bæsj ;) :titties: :titties: :titties: :titties: tøver littmed deg Laaars, lenge til du får lappen ? sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skal du LETE etter en sjelden bil som 242 når du bare skal herje den i stykker?

Hvis du skal herje er det jo ikke noe moro å ende opp med en 242 med slapp b19 motor og 4 trinns kasse?

Men du synes kanskje at 242 er mye kulere enn 4-dørs ? helt enig... Men lur er du hvertfall ikke.

ok ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ååånei, 240 er jo sååå harry" :rolleyes:

Bare homoer som er redde for å være litt harry.... angry

Okey, da er jeg homo... og ler av alle som er harry.

Og Lars, du FÅR ikke lappen. Du må for det første betale for den og du må stå på oppkjøringa ;)

Den er betalt for, og oppkjøringa ja, det får vi se på...

lenge til du får lappen ? sombrero

August

om du kjøper deg 242 og vrakern, så håper jeg du brekker begge beina og aldri får kjørt bil igjen i samma slengen

Ja, det er jo lov å håpe

Hvorfor skal du LETE etter en sjelden bil som 242 når du bare skal herje den i stykker?

Hvis du skal herje er det jo ikke noe moro å ende opp med en 242 med slapp b19 motor og 4 trinns kasse?

Men du synes kanskje at 242 er mye kulere enn 4-dørs ? helt enig... Men lur er du hvertfall ikke.

Nettopp fordi den ser mye bedre ut ja.. hvis jeg først skal ha 240 så kan man jo gjøre det beste ut av det, eller hva?

Om du er så grell at du kjøper en 242 og vraker den, skal jeg jobbe noen overtidstimer ekstra og kjøpe en golf g60 syncro for så å senke den ned i havnebassenget uttafor drammen. Da skal du ikke se bort i fra at det utvikler seg til marie kjeks på bånn der.

For å være helt ærlig, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Gjør hva du vil med bilene dine. Om du tenner på å senke den ned i et havnebasseng så skal du få lov til det.

kan heller si ifra her på forumet om du finner en 242 så andre kan heller kjøpe den;) sombrero

Om den er billig, veldig billig, så kjøper jeg den... hvis ikke kan noen andre få lov. Men de billige er jo ikke no særlig uansett.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=679629

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=681654

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er så grell at du kjøper en 242 og vraker den, skal jeg jobbe noen overtidstimer ekstra og kjøpe en golf g60 syncro for så å senke den ned i havnebassenget uttafor drammen. Da skal du ikke se bort i fra at det utvikler seg til marie kjeks på bånn der.

:roll: :titties: :roll:

n1 !

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i en 240 GLT. De fleste der har B23E motoren. Den er på 136hk originalt. Slenger du så i en trimkam, et grenrør, luftfilter, og får evnt. tak i et chip (vet ikke helt om det er mulig, hvis ikke får du kanskje få tak i noen som kan mappe den?), så ligger du på 180hk+.

Og da har du FEEET lyd! :D

En sliten 240 GLT kan du nok få tak i for en liten slant...

Og vær så snill å ikke vrak en 242 da værtfall. :P Kjøp nå for guds skyld en vanlig 240(244). Er nok vanskelig å få tak i en 242 med B23E motoren også. Men 240'er må du gjerne vrake som mye du vil. :P Er jo nok av dem. ;)

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars! :)

Har lest igjennom her nå, og jeg mener at visst du er ute etter en vinterbil du ikke trenger å være redd for. Så er vell 240 eller gammel Opel tingen. E30 BMW er noe mer spesiell, og denne duger mye bedre som sommerbil :) jeg vil tro 240 er perfekt vinterbil,starter alltid...bygd av panser, så den tåler mye kuk kjøring.

Men ikke bruk E30 BMW til det, den har sjarm.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk krever mer penger for 242, skal du ha billig bil går du for 244, får oftere med servo og 4+od eller 5 gir og litt sprekere motor, som samme pris som en 242 med 4 gir, bussratt og b19 med 80 hester.. :D

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha en bil i 6mnd, hvorfor kjøpe en 242?

242 er en bil som egner seg utmerket til prosjekt, og som mange her på forumet setter pris på at fortsatt eksisterer. Så det blir litt sosialt selvmord å si det du gjør.

Det at du sier såppass direkte at du skal vrake en 242 skaper ikke annet enn intriger (som du kanskje har merket?)

Og siden du synes 240 er så harry, vel kjøp noe annet :)

Men hvis du på liv og død skal ha en 240, så kjøp en med b230a eller no. Er litt mer fres i den enn i b19.

du har heller ikke lappen enda, og det er for den saks skyld ikke sikkert at du får den i august heller ;)

Ta en ting om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars! :)

Har lest igjennom her nå, og jeg mener at visst du er ute etter en vinterbil du ikke trenger å være redd for. Så er vell 240 eller gammel Opel tingen. E30 BMW er noe mer spesiell, og denne duger mye bedre som sommerbil :) jeg vil tro 240 er perfekt vinterbil,starter alltid...bygd av panser, så den tåler mye kuk kjøring.

Men ikke bruk E30 BMW til det, den har sjarm.

lars, les mellom linjene på det som er skrevet her! til og med BMW eierne begynne å innrømma at e30 søkker hvis du skal ha en bil du kansje går på en smell med.. jeg har ingenting imot e30 for å si det sånn, er jo tross alt siste modellen til bmw da MOTORSPORT enda sto sentralt, med tanke på design og utseende. så var du besatt av bmw for å bruke den som fast bil, ville jo en e30 vært noe å satse på, men som "herjebil" kan alldrig e30 å 240 sammenlignes! få tak i en 240 fra etter 85, og ti nærmere du komme 90 til mindre rust vil du finne, grunnet karosseri-behandling.. men for å nevne det med 242 også; kjøp en 242 som prosjektbil, og ha golfen som vinterbil! du vil få mye mer cred for en 242 enn en kjip feilhjulsdrevet golf!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider