Speedtouch Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 heisann på bilen min BMW 320i 1986 hadde jeg tenkt og lage clean look på panseret og bakluka ved å sparkle igjen emblem hullene. til dette hadde jeg tenkt og bruke vanlig sparkel,, men dette har jeg fått intrykk av at ikke er så bra,, og at det sprekker opp osv. Så da leste jeg at tinnsparkling var tingen,, men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette?? helst på vestlandet:) Og i samme slengen kan jeg jo også spørre om hva slags verktøy du trenger for og kunne utføre tinnsparkling?? Takker mye for svar Hilsen Arild Aarebrot Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 http://www.gasolin.no har det du trenger. De har sett med det du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 I tillegg til settet hos Gasolin må du ha en varmekilde, som f.eks en såkalt blåselampe som vi brukte før i tida på ski. De små fisebrennerne med engangsbokser under tror jeg ikke er varme nok. De går dessuten altfor fort tomme til slikt. Dessuten må du ha vernemaske. Vært oppmerksom på at karosseriplatene på din bil bare en 0,9 mm. Det er rene aluminiumfolien og slår seg lett pga varmen fra blåselampa. Det er ikke umulig, men øv deg på en like tynn platebit først. Får du bulker på panser/luke pga varmeutvikling må du bytte hele panseret/luka. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg