98GTwagon Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Denne var av den nye typen med litt ekstra stæsj.. bl. annet hadde den dobbel eksospotte midt i hekken... Han ga meg tommelen opp når jeg tok av ved Fornebu... Jeg gjorde visst noe han likte.. Rensa eksosrøret på motorveien !!! doh noen her ?? Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaimagne Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Det var nok meg det, gitt! Hadde funnet ut hva den lille maskina di var i stand et par-tre uker FØR jeg så deg. Såvidt jeg husker kjørte jeg vel ut foran deg fra rasteplassen i bakken ned fra Sollihøgda. Prøvde for alt i verden å holde deg, men selv om jeg lå på 6000 omdreininger i 2. gir, var det ikke sjanse i havet å henge på deg. Gikk bra den bilen din ja! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98GTwagon Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 tøff bil du hadde hvertfall.. Meget strøken Morro når det er flere som liker den høyre pedalen :disco Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaimagne Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Ja, faen, har man verktøy, så får man bruke det! ;) Var jo på Rudskogen for første gang 3. mai, og da fikk jeg virkelig testa'n! Men nå er det Supra som er neste steg, så T-Sporten skal selges! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg