Gå til innhold

Street treff på Lagunen -bergen-

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

hmmm..... det er jo bare 3 min fra lagunen til kokstad, så det er ikke så ille. :)

biltema har port :)

dessuten, den er litt liten :)

dessuten, de som er på laksevåg, loddefjordsiden og utover der, kjører jo bare gjennom fyllingsdalen, og over straume :)

noen som jobber utpå kokstad som kan titte litt?

om ikke, så kan jeg sikkert svinge utom, da jeg jobber på sandsli :)

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blei tipsa om parkeringa til Spar Kjøp på Kokstad. Skal visst nok ikkje vere bom eller port der.

I tillegg er det ikkje lett å sjå bilane frå noko vei og plassen er ganske stor

MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil

Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn

MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt

2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på vei innover, på lang tur fra øygarden. blei litt forsinket så vi var ikke på lagunen før 8. visste at snuten hadde jaget folket vekk. men måtte opp får å se om det var noen igjen. visste heller ikke hvor gjengen hadde dratt så vi stakk på daniels og trøstet oss med en kebab.

senteret på Rong i øygarden er en fin plass :)

30min fra sentrum.

vi må arangere et nytt street meet en plass, samtidig som vi ringer inn en bombe trussel. så onkel blå får noe annet å gjøre på, hehe :) har ikke mye å gjøre på når de bruker ressurser, som faktisk vi betaler med avgiftene våre til å skremme bil glade ungdommer som faktisk har en hobby (som ikke en gang er ulovlig) vekk fra en p-plass som ikke er i bruk en søndags kveld.

Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd

Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd

Audi S2 Coupe 1991 - Solgt

Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D

Mazda RX2 1972 - Prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider