Gå til innhold

Felger osv.

quattroPOWER

Anbefalte innlegg

Heisan, nettopp kjøpt meg en Ford granada Mk1 1976 2 dørs sedan..

Lurer på om noen her har bygget nav, trommel til og passe med audi/merce felger?

Et og nav er forsovitt greit, lager en ring til og sette på navet så det blir likt som audi/merce.

Men boltene er ikke lik, og de er for korte, kan sikkert få noen muttre som er annen kon på og da få litt mere feste, med org. muttrene fikke jeg de bare 50% inn i mutteren før de bunnet. Og det er jo kansje litt lite. hehe...

Noen som har byttet selve boltene på granada? Til noen lengre?

Har ikke sett så mye på det enda, men tar imot tips viss noen har gjort det før liksom.

Viss noen har noen deler til meg såp hadde det vert fint og. Har laget en annonse på kjøp/slag delen.

Går det mange 2 dørs sedaner i norge?

Noen andre som har?

Mvh. Ørjan H.

Granada MK1 2.0 cossi

Granada mk2 .9 TwinTurbo

Capri mk1 2.0is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, nettopp kjøpt meg en Ford granada Mk1 1976 2 dørs sedan..

Lurer på om noen her har bygget nav, trommel til og passe med audi/merce felger?

Et og nav er forsovitt greit, lager en ring til og sette på navet så det blir likt som audi/merce.

Men boltene er ikke lik, og de er for korte, kan sikkert få noen muttre som er annen kon på og da få litt mere feste, med org. muttrene fikke jeg de bare 50% inn i mutteren før de bunnet. Og det er jo kansje litt lite. hehe...

Noen som har byttet selve boltene på granada? Til noen lengre?

Har ikke sett så mye på det enda, men tar imot tips viss noen har gjort det før liksom.

Viss noen har noen deler til meg såp hadde det vert fint og. Har laget en annonse på kjøp/slag delen.

Går det mange 2 dørs sedaner i norge?

Noen andre som har?

Mvh. Ørjan H.

Ring Kollevoll rally import, de har hjulstudsene du trenger.

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider