Hersker Hans Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Du skrev den var chippet, kanskje den får litt mere bensin da, det er vel bare fint. imponerende høyt forbruk på den motoren da :), uten at jeg har vært noe særlig borti de. Hva bruker den på landeveien? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Gratulerer med ny-bil! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Du skrev den var chippet, kanskje den får litt mere bensin da, det er vel bare fint. imponerende høyt forbruk på den motoren da :), uten at jeg har vært noe særlig borti de. Hva bruker den på landeveien? Tror ikke den chippen skal gi spesielt mye mer bensin, tror hovedpoenget med den er å fjerne fuelcuten som orginalchippen har ved rundt 1(?) Bar. Den bruker mandig mye på landeveien også, men har ikke gjort noen måling enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Racing Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tror ikke den chippen skal gi spesielt mye mer bensin, tror hovedpoenget med den er å fjerne fuelcuten som orginalchippen har ved rundt 1(?) Bar.Den bruker mandig mye på landeveien også, men har ikke gjort noen måling enda. Min har jeg ikke fått til å bruke over 1.5l på mila. (men det er ikke på bane) Var det orginal diff.brems på den og? Siter Sommer: Opel Speedster 2.2 -01 Vinter: A-C M8 snopro -08 + Opel Omega 2.0DTI -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg