Gå til innhold

Video: Enda mere isbanekjøring fra Elverum, Bmw/Pug

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeje

Kjeda meg og kasta sammen litt av det jeg har på disk... Så mye å edite, og så lite tid.. Ikkebra :|

Starring:

Chiller - Volvo

Pudding - Peugeot

HerskerHans - Bmw

driftfun-paralelltrening-elverum-divx.avi

(35 mb divx, save target)

Og ja vi er alle klare for litt asfalt nå! :D

Kommentarer på vinklene det er filmet med er egentlig ønsket for å kunne finne ut hvem vinkler som funker og ikke. :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var så ille, jeg! Bortsett fra ullen lyd da... Bare å pøse på med det du har! :D

den kameravinkelen bak på siden funker kun en vei, men er fin i innersving

Tøft med tak-cam. bakparten på pug'n så utrolig firkanta ut:) dessuten ga det bra overblikk.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det beste du har laget? Men alltid koselig med en film:)

Jeje

Kjeda meg og kasta sammen litt av det jeg har på disk... Så mye å edite, og så lite tid.. Ikkebra :|

Tvinger heldigvis ingen til å laste ned ;)

La ut denna mest for at gutta i teamet kan se hvordan vinklene vi testa ut funker i praksis.. Men så kommer det jo nesten ingen bilvideoer her omdagen så da tenkte jeg jeg fikk poste alikevell.

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid bra med film. Enig med puddie, alt for lite bilfilmer her om dagen, spesiellt hjemmelagde. Bra musikkvalg og interessante kameravinkler. Hadde kanskje vært enda kulere om du hadde hatt med bakdekket i sidekameraet bak. Sinnsykt så firkantet pug'en så ut med det tak-kameraet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget hyggelig video, tak-kamera bakover var en meget god vinkel, men det hadde også vært stilig om du fikk med bakhjulet på sidemontert-bakover-vinkelen, som tidligere nevnt. Selv er jeg også fan av inboard-vinkler der kameraet er plassert (fastmontert, ikke håndholdt) omentrent der passasjerene har hodet sitt, og gjerne vinklet litt mot venstre så en ser både føreren og veien. Ellers må jeg si du gjør en strålende jobb. Er alltid hyggelig å få kloa i en ny Pudding-produksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra vinkler. vinkel på pug skjerm bakover mot bimmer var ganske snasent, sant det med at det kanskje kan være gøy å få med rattet til bilen som har inboard cammet feks, planen var jo at jeg skulle filme pug gjennom ruta mi, blir jo bedre å ha kamera ute på panseret eller noe, men det ble litt for mye snø på linsa til det. Hadde jeg viska litt mere hadde det blitt bedre.

Det var utrolig gøy å prøve å legge bimmern tett inntil pugen din på isbanen. Ble litt vel intimt den ene gangen der men, det fikk vi ikke filma såvidt jeg husker. Kamera bil som filmer bakover er rått syns jeg.

Ble jo skikkelig gromt på revebanen da du lå i bagasjerommet på imprezaen til til Jørn og filmet Fredrik drifte AE86.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo skikkelig gromt på revebanen da du lå i bagasjerommet på imprezaen til til Jørn og filmet Fredrik drifte AE86.

Hehe det var en såkalt ekstremsport, men jeg er åpen for å gjenta den ;)

Jada takker for alle tilbakemeldingene deres her, meget viktig med litt feedback på hva som kan funke da jeg kjører mer og mer selv på banetreff og da blir det mere rigging og kjøring og mindre filming fra sidelinjen.. :| Men jeg ser selvfølgelig at jeg burde filmet mer fra sidelinjen selv i ettertid for å få opp kvaliteten litt på det...

Men nå havererer vel noe snart på sladde-slitern så da får jeg jo masse tid igjen :)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vinkelen på skjermen burde kanskje egentlig være sånn at enten får med hjulet og skjermen, eller at du bare får med bilen bak. Hvis man setter kameraet langt ned og langt bak på bilen hadde det blitt gromt, man ser jo fortsatt evt røyk fra bilen som har kameraet montert.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg jo jævlig at jeg ikke får lastet ned filmene til pudding......får lastet ned alle andre filmer som blir lagt ut på forumet...men ikke pudding sine......føler at jeg går glipp av mye bra angry

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg jo jævlig at jeg ikke får lastet ned filmene til pudding......får lastet ned alle andre filmer som blir lagt ut på forumet...men ikke pudding sine......føler at jeg går glipp av mye bra angry

I want this movie.. men får jeg lasta ned? nai.. :(

Nå er ikke akkurat denne filmen spesielt bra..

Men hva skjer når du prøver å laste ned? Fungerer fint fra tre forskjellige ISP'er som jeg har vært hos og testa...

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke akkurat denne filmen spesielt bra..

Men hva skjer når du prøver å laste ned? Fungerer fint fra tre forskjellige ISP'er som jeg har vært hos og testa...

Media player popper opp....står "kobler til" nede i hjørne...vanligvis tar det 2-5 sek å så begynner den å laste ned...å man kan se litt å litt av filmen.....men når jeg laster ned dine filmer (snakker om alle du legger ut) står det bare "kobler til" i en halv evighet......skjer ingen ting....så prøver jeg "høyre klikk" "lagre som"...da laster den ned..men jeg får bare lyd....:(

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider