lie Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hmm, det er 80 der nå, og har i hvert fall har jeg kjørt i det det ene året med lappen. det er jo bare å bremse nederst da, etter første gang husker man temmelig godt hvor boksen er :) Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Det er 80 der nå ja.. Fikk brev fra snuten i dag, det ble måling på 108 km/t om jeg ikke husker feil. Dermed 6500 i bot og to prikker. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Du legger godt merke til om det blinker eller ikke :cool: Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 jeg kjører ikke som noe pingle der.. kjører der 2 ganger i uka.. man lærer lett hvor boksen står. har ventilflyt på alle gira oppover der. Mente helt sikkert at det er skilta til 70 der!? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hva med å startet en lands omfattende kampanje hvor man dekker til fotoboksene? :) Teip over linsa eller no...... Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hva med å startet en lands omfattende kampanje hvor man dekker til fotoboksene? :) Teip over linsa eller no...... tror ikke det er noe sjakktrekk i oslofjortunnelen. der er det flere cams en jeg har hår på huet. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 tror ikke det er noe sjakktrekk i oslofjortunnelen. der er det flere cams en jeg har hår på huet. Ta på finlandshette og stå på rulle ski ned da vettu :) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg