Langerud Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg lakkerte bilen min selv i høst, og fikk litt sig i lakken på fangerne... går det an å slipe dette ned og polere eller noe, eller må jeg pusse ned og lakkere på nytt...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 prøv først med litt grov rubbing.. det er engentlig skikkelig fint slipe papir.. eller så kan du pusse forsiktig med 1000 pappir og rubbe/polere etterpå.. :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 vil det si vannsliping eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 prøv å slip over det med 1000 papir vann med klosse... viss du sliper gjennom må du lakke på nytt... :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hvor mange lag med lakk/klarlakk er det du lakerte? Brukte du få lag med lakk er det lettere å slipe gjennom, du bør også være sikker på at det ikke var sealeren (hvis du brukte det) som "seg", hvis du lakerte vått i vått. Bare å bruke 1000 våtslipepapir og en slik JIFF spruteflaske med vann i og prøve til du tror det er bra, så bare bruker du en poleringsmaskin til å få fram glansen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 er ikke helt sikker... var pappa som lakkerte, men tror han lakkerte 4 lag. mener å huske han sa det... skal prøve å slipe litt til uka så får se da... er ikke verre enn at han må lakke på nytt om jeg sliper igjennom sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg