Gå til innhold

superstar grandeur/kloster?

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

mim juventus som de heter er 8x16

stemmer det, eg ble litt ivrig og tenkte på super dtm sin bredde..

cosnorge, har du noen nærbilder av felgene?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer det, eg ble litt ivrig og tenkte på super dtm sin bredde..

cosnorge, har du noen nærbilder av felgene?

Har desværre ikke noen bilder av de, men hvis du i utgangspunktet veit hvordan de ser ut, så kan du tenke deg at de sikker er minst ti år gamle så kanten er matt og lakken på kanten er stygg, irr/korrosjon under lakken.

Ikke noe problem å få de fine igjen, men endel jobb.

Lakken må fjernes på kanten og så må de poleres opp med autosol E.L.

Og så må du få noen til å lage nye lokk til de, hvis du ikke veit om noen som har brukte lokk liggende, nye lokk finnes ikke :rolleyes:

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desværre ikke noen bilder av de, men hvis du i utgangspunktet veit hvordan de ser ut, så kan du tenke deg at de sikker er minst ti år gamle så kanten er matt og lakken på kanten er stygg, irr/korrosjon under lakken.

Ikke noe problem å få de fine igjen, men endel jobb.

Lakken må fjernes på kanten og så må de poleres opp med autosol E.L.

Og så må du få noen til å lage nye lokk til de, hvis du ikke veit om noen som har brukte lokk liggende, nye lokk finnes ikke :rolleyes:

hmm, mistet litt lysten no egentlig, siden eg snart har råd til nye mim med feitere senterkopp ;) men eg gir en lyd hvis alt annet skjærer seg

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikkje spm ditt x8, men nei, eg må ha de, siden eg kun har et sett med 14" pigg utenom..

cosnorge, eg ble litt sugen igjen, så eg lurte på: "ikke noe problem å få de fine igjen", vil det si at det ikkje e noen hakk ytterst på kanten? hvis ja vurderer eg å kjøpe de som "prosjekt"-fella :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikkje spm ditt x8, men nei, eg må ha de, siden eg kun har et sett med 14" pigg utenom..

cosnorge, eg ble litt sugen igjen, så eg lurte på: "ikke noe problem å få de fine igjen", vil det si at det ikkje e noen hakk ytterst på kanten? hvis ja vurderer eg å kjøpe de som "prosjekt"-fella :P

Ingen store hakk, kun småriper som du lett pusser vekk samtidig som du restaurerer resten av de.

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

COSNORGE? har du mim juventus å selge eller er jeg helt på jordet nÅ? sombrero

til deg LoCdOG: Mim Juventus Extreme produseres ikke lengre til volvo, hvis du ser på denne siden www.gummihuset.se

så ser du at det er bare bimmer de lages til :( angry

Hadde vel ikke i utgangspunktet tenkt til å selge, men bruker de heller ikke så.......................

Gi Bud!!!!

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si en pris du kunne tenkt deg først! hvordan er dekka? strøkene? polert kant? bredde ? inpress.... hvordan dekk...ALT MULIG RART ;) sombrero si en ca pris du så skal jeg vurdere å gi bud derrifra....

Les igjennom tråden, så ser du at de ikke er strøkne.

Dekk er dårlige 205/55-16

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om det finnes replika av superstar grandeur/kloster felgene?

bilde12.jpg

er vell ikke noen replika, men de er ikke så ulike

vet ikke hvilke innpress å greier det er på dem men det går kanskje med noen spacere med bolter... de er i allefall 5 bolters. antar "ruff911" vet mer om dette. har ikke skrevet mail ellernoe, bare så det som snarest.

prisen på en felgpakke er kr 11990,- (18" 5-star m.225/40R18)

de er kanskje ikke så like alikevell, men jeg tror de hadde gjort seg å en volvo, bra felgkant osv...

disse er heller ikke så værst:

bilde11.jpg

(samme pris/specs)

men som sagt, vet ikke hvordan det ville bli å få de på en volvo...

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider