bom- Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Når jeg skal klæsje på en vinge, hva bør jeg bruke da... til nå har den bare hengt med dobbeltsidig sånn filt greier (bra den ikke gikk av når jeg kjørte), men den har ialeall sagt takk for seg.. og så lurer jeg på om dere vet hvor det er lurt og kjøpe sånt... en helt vanlig sånn hardplast.. ikkje mye vekt i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hvis du snakker om bakspoiler(?) så kan det være lurt å skru den fast. da sitter den ganske godt fast;) (jeg gjorde det) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 joda, det er jo det... men det må vel finnes noe å bare sette den på med ? gidder ikke lage hull i bilen... i tilfelle den skal av en gang i tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ville ikke tatt sjansen på å kjøre rundt med en vinge som ikke er skrudd fast :rolleyes: Men hvis du absolutt skal, så bruk sikaflex. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hehe, er litt enig med deg.. men har gått fint til nå... og det må ha vært noen som har revet av den helvettes greia... men men, får teste noe alle sikaflex :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Kult for han som kommer bak deg, om vingen løsner i fart.... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 joda, sant nok det... ikke noe stas å få en vinger i trynet. Men ellers må jeg jo faen skru den fast, og det vet jeg ikke om jeg har peiling på.. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ikke bruk bare lim, jeg vil ikke være den som ligger bak deg og får vingen din igjennom frontruta en gang!!! Sette den på som den skal stå, merk av hullene til festene og borr igjennom. Gjerne rustbehandle hullene godt, og sett i gjennomgangsbolter med store skiver under(alt ettersom hvordan festene på vingen er)!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 joda, du skal ikke være han som får vingen min i trynet... skal feste den skikkeligt :) Driver å ringer litt rundt å sjekker, så du slipper å kaldsvette hver gang du ligger bak en med vinge thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Relekta selger en lim/fugemasse som kan brukes til montering av våte spoilere på våte biler på våte dager. Værst av alt er att det funker som f... Hehehe :titties: Se på Sealbond på http://www.relekta.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 bil med familie bak+ spoiler som løsner=?????? verd å ikke lage hull??nei:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fole_Gale Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hehe, er litt enig med deg.. men har gått fint til nå... og det må ha vært noen som har revet av den helvettes greia... men men, får teste noe alle sikaflex :) Ikke bruk sika.. Sikaflex er et tetningsmiddel, ikke lim. Bruk noe som heter Polyurethan. Får det hos Byggern, men dette er en LIM beregnet på metall, tre ol.(forskjellige typer). Da sitter den, ville vel helst ha anbefalt å skru. men men Siter Ford Fiesta XR2i - SOLGT! SAAB 9-5 2,0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det finnes flere typer sikaflex. Å kalle alt lurium på patron Sikaflex er som å kalle all rustbeskyttelse for Tectyl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvis du ikke skrur den fast, så ler du ikke når den løsner og du dreper uskyldige medtrafikkanter, da sitter du et par år i buret, og da må man spørre seg selv, er det verdt det? doh Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Tror vi konkluderer med att å borre hull i karroseriet og skru fast spoilern er tingen. Men husk å smøre på noe i "kuttet" så det ikke ruster, rust som sprer seg under lakken er lite sexy :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg