Gå til innhold

Hvite instrumentskiver Vento/Golf 3

Ranger emnet

Amitraxx

Anbefalte innlegg

Lurte på enn noen kunne være snille å legge ut bilde av skiver (helst hvite, men jeg kan modifisere om de har annen farge) til Vento/Golf 3 Turbo Diesel. Må ta ut speedometeret og fikse no saker i morgen så da har jeg lyst til å printe ut noen hvite instrumentskiver samtidig så jeg får hvite i stedet for det kjedelige originale.. :)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som er "piperen" i speedometeret?? Den som piper hvis du foreksempel har for lavt oljetrykk? Den er helt tullerusk hos meg å piper som den selv vil selv om ikke noe er galt.. Noen som VET??

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på enn noen kunne være snille å legge ut bilde av skiver (helst hvite, men jeg kan modifisere om de har annen farge) til Vento/Golf 3 Turbo Diesel. Må ta ut speedometeret og fikse no saker i morgen så da har jeg lyst til å printe ut noen hvite instrumentskiver samtidig så jeg får hvite i stedet for det kjedelige originale.. :)

you got mail

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overledning? Det var det ivaffal hos meg. Peip når jeg skrudde på cd-spilleren. Hehe.. doh

Den begynner plutselig å pipe hos meg. Men ALDRI på tomgang og ALDRI når bilen er kald. Kun når den er varm og jeg kjører under ca 2300 rpm. Sikkert jordingsfeil et sted, men tenkte at det er like greit å fjerne den først. Skulle bare visst hvilken det er først :) Er en sort "dings" bakpå printkortet som det står en liten pluss på, men dette er vel sikkert batteri til lagring av km-stand. ikke vet jeg :D Noen som vet? :D

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har koblingsskjema/ledningsskjema til speedometeret som er litt mere spesifikt enn det i haynesboka er jeg glad om de gidder å legge det ut her :) Drittlei den fæle lyden angry

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt oljetrykks bryteren på oljefilter holderen :)

Jeg har byttet begge oljetrykksbrytere og oljepumpe. Senere har jeg oxo tatt en omfattende motoroverhaling men det fortsatte å pipe etter det og :) jeg kan ikke skjønne hvor feilen ligger. Oljetrykk har jeg.

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Da er piperen i speedometeret endelig fjernet :) Hvis noen andre skulle ha samme problem så er denne "piperen" svart, rund og har er hull i midten der du ser noe metallfarget inni oxo står det en + på toppen. For å fjerne den er det bare å ta en loddebolt og en tinnsuger - varme opp tinnet og suge det bort :) for så å vri den av med en skrutrekker.

Angående instrumentskiver så er de nå i boks :) sitter ferdig i bilen. Skal legge ut bilder av de siden det er til diesel. Er vel noe vanskeligere å få tak i da.

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider