Gå til innhold

Alfa romeo Modd

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

er nok noe galt med øynene dine.... er ikke akkurat noen pene biler, men alle har forskjellig smak, takk gud for det notin

du får se deg litt rundt i samfunnet da vet du ;) er det de som kjører kebabtraller som BMW eller dem som kjører riskokere som Nissan..... ELLER... Kan det kanskje være dem som kjører Alfa og div annet italiensk som har stil? Jeg BARE spør ;)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

du får se deg litt rundt i samfunnet da vet du ;) er det de som kjører kebabtraller som BMW eller dem som kjører riskokere som Nissan..... ELLER... Kan det kanskje være dem som kjører Alfa og div annet italiensk som har stil? Jeg BARE spør ;)

whocares1.jpg

jeg bare sier at i MINE øyne synes jeg de ikke ser bra ut sombrero uansett, så har alle forskjellig smak, dessuten er de fleste alfaene feilhjulsdrevne... :rolleyes:

tåpelig å diskutere egentlig, ikke alle liker det samma:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med feilhjulsdrevene kan jeg være veldig enig i. Og for dem som kjører Bmw så håper jeg at dem ikke kutter ut å produsere biler som drar i riktig ende. Men når det er sagt.... Jeg har ikke spess sansen for nyere biler enten det er ferrari eller det er lada osv.

Jeg har funnet ut hva jeg liker best av biler. Og for å ha det "optimale" så skal det være en alfa med 116 serie karosseri (Gtv, Giulietta, Alfetta, 75, SZ, RZ osv).. her har man i de fleste modellene 50/50 vektfordeling i og med at girkassen sitter bak i bilen og at det er helaluminiumsmotorer. De ligger noe sinnsykt på veien og kjører fra det meste på bane. Står forresten en Gtv 116 serie med 272 hk turbomotor tilsalgs på autodb som dro dritten av den Skylinen som var på autofil på bane (var det ikke 500 hk i den)... den fikk også en Diablo til å slite... det sier ikke rent lite om hva Alfa Romeo kan utrette :D :D

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med feilhjulsdrevene kan jeg være veldig enig i. Og for dem som kjører Bmw så håper jeg at dem ikke kutter ut å produsere biler som drar i riktig ende. Men når det er sagt.... Jeg har ikke spess sansen for nyere biler enten det er ferrari eller det er lada osv.

Jeg har funnet ut hva jeg liker best av biler. Og for å ha det "optimale" så skal det være en alfa med 116 serie karosseri (Gtv, Giulietta, Alfetta, 75, SZ, RZ osv).. her har man i de fleste modellene 50/50 vektfordeling i og med at girkassen sitter bak i bilen og at det er helaluminiumsmotorer. De ligger noe sinnsykt på veien og kjører fra det meste på bane. Står forresten en Gtv 116 serie med 272 hk turbomotor tilsalgs på autodb som dro dritten av den Skylinen som var på autofil på bane (var det ikke 500 hk i den)... den fikk også en Diablo til å slite... det sier ikke rent lite om hva Alfa Romeo kan utrette :D :D

takk for info, heia dg :knob:

oioi, d er jo din oppgave å bestemme hva d er å ha stil!!

å jg bryr mg ikke så mye om at en bil på autodb har kjørt i fra skyline heller, men men!!

enig md neonmuffler asså!! I mine øyne ser ikke alfa romeo bra ut!! hvertfall ikke dn Gtvèn!!

eneste Italieneren som har stil er Lancia delta hf integrale!! men d er jo min mening!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi konkluderer med at folk har forskjellig smak, også slutter vi med OTen..;)

X

kan også konkludere med at noen folk klarer ikke å begrunne påstandene sine (typisk kjærringer).... du som erfaren kverrulant regner jeg med kanskje er klar over dette ;)

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, kjærring! heia, stå på :fingers:

hva med å komme med noe annet enn kvasi-intellekte utsagn som ikke gir mening... skal du vinne en diskusjon så må du klare å fremheve ditt synspunkt og sørge for at den andre gir etter over tesen din ;)

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler og olsen_nissan har antagligvis ikke sett en alfa i virkeligheten,så dere burde se den da,MYYYE penere i virkeligheten enn på bilder.

Selv syns jeg ikke gtv`en er så pen på bilder,men jeg håper indelig at den er penere i virkeligheten.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler og olsen_nissan har antagligvis ikke sett en alfa i virkeligheten,så dere burde se den da,MYYYE penere i virkeligheten enn på bilder.

Selv syns jeg ikke gtv`en er så pen på bilder,men jeg håper indelig at den er penere i virkeligheten.

herregud ass, legg det bak dere da :rolleyes: greier dere ikke å godta at jeg ikke liker alfa, selv om dere gjør det!?!??

har sett nok alfaer i virkeligheten, men endrer ikke min mening om de for det sombrero

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud ass, legg det bak dere da :rolleyes: greier dere ikke å godta at jeg ikke liker alfa, selv om dere gjør det!?!??

har sett nok alfaer i virkeligheten, men endrer ikke min mening om de for det sombrero

husk at utseende er ikke alt ;) Det indre teller også mye... og svar meg på en ting.. har du NOEN gang kjørt en alfa? Sånn det virker som på deg så har du ikke engang sittet i en ;)

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at en ting Alfa-fantaster, og egentlig alle fantaster ikke klarer å innse, er at folk har andre meninger.. selv om DU mener at den er pen, vil absolutt ikke si at ALLE ANDRE MÅ si at den er pen.. skjønner du? uansett, så er dette en Photoshop-tråd, hvor man skal diskutere hvordan MODDEN ble.. om du vil prate om hvor Pene/Stygge Alfa Romeoer er, ta det på Off-topic eller Alfa-forumet.. spar oss for dette her..

Og med fare for å slenge A.R- whateverdu heter, husker ikke nå, på nakken, så er vel strengt tatt interiøret også utseendet:P og uansett, jeg personlig mener at f.eks. BMW og Volvo har bedre løsninger interiørt, og ja jeg har sittet i en Alfa.. Men drit i å diskuter dette her..

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at en ting Alfa-fantaster, og egentlig alle fantaster ikke klarer å innse, er at folk har andre meninger.. selv om DU mener at den er pen, vil absolutt ikke si at ALLE ANDRE MÅ si at den er pen.. skjønner du? uansett, så er dette en Photoshop-tråd, hvor man skal diskutere hvordan MODDEN ble.. om du vil prate om hvor Pene/Stygge Alfa Romeoer er, ta det på Off-topic eller Alfa-forumet.. spar oss for dette her..

Og med fare for å slenge A.R- whateverdu heter, husker ikke nå, på nakken, så er vel strengt tatt interiøret også utseendet:P og uansett, jeg personlig mener at f.eks. BMW og Volvo har bedre løsninger interiørt, og ja jeg har sittet i en Alfa.. Men drit i å diskuter dette her..

X

jeg klarer å akseptere andre folks meninger hvis de er kloke nok til å klare å begrunne dem... hvis dem ikke klarer å stå for meningene sine så burde de kanskje ha gjort litt mer research rundt interressenne sine.. hvis ikke så kan man ikke engang kreve å bli kaldt entusiast. En virkelig entusiast klarer å begrunne påstandene sine. Og i mine øyne så ser det ikke ut som om det er så veldig mange seriøse folk inne på det forumet her. Det er vel heller ytterst få som faktisk vet hva de snakker om... Siste ord fra meg i den saken her. :D

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer å akseptere andre folks meninger hvis de er kloke nok til å klare å begrunne dem... hvis dem ikke klarer å stå for meningene sine så burde de kanskje ha gjort litt mer research rundt interressenne sine.. hvis ikke så kan man ikke engang kreve å bli kaldt entusiast. En virkelig entusiast klarer å begrunne påstandene sine. Og i mine øyne så ser det ikke ut som om det er så veldig mange seriøse folk inne på det forumet her. Det er vel heller ytterst få som faktisk vet hva de snakker om... Siste ord fra meg i den saken her. :D

Og så?! man må da vel ikke være ordentlig entusiast for å være på bilforumet? og det er virkelig umulig å definere entusiast.. jeg vil si at jeg er det, men jeg er 16 og har aldri kjørt bil..

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider