Olsen_nissan Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 jeg klarer å akseptere andre folks meninger hvis de er kloke nok til å klare å begrunne dem... hvis dem ikke klarer å stå for meningene sine så burde de kanskje ha gjort litt mer research rundt interressenne sine.. hvis ikke så kan man ikke engang kreve å bli kaldt entusiast. En virkelig entusiast klarer å begrunne påstandene sine. Og i mine øyne så ser det ikke ut som om det er så veldig mange seriøse folk inne på det forumet her. Det er vel heller ytterst få som faktisk vet hva de snakker om... Siste ord fra meg i den saken her. :D research rundt interressenne sine???? d er ikke noe interresse å ikke like alfa!!!!! :knob: hmmm, vet hva de snakker om??? vi vet jo hva vi snakker om år vi sier at vi ikke liker alfa romeo!!! mn back to topic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg