B230ft Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Trimming av B320FT?? noen som har erfaringer? ikke frekt ment mot "dere",men BSR chip'n er ikke TRIMMING..!;) jeg tenker på litt meeer. noen som har erfaring me hestec spruten? har hørt delte meninger om denne.. hva annet bør jeg tenke på? turbo,ic,oc, kam,veivstaker, rådebolt, stempler osv..?? er det blitt skrevet bok om trimming av denne motoren noen gang? har skrevet mail til KG, den de har ute virker jo som å ha en del potensial, men jeg får alldrig svar av de med forslag...:( 'håper det er flere likesinnede som meg med ny lærdom! takker for allt(nesten;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ingen orntlie trimmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 er det bare gamle bestefedrer som "åker" med 940!?!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Nja bare gamlinger er det vel ikke, emn de fleste henger andre steder vet du.... Hva mener du med skikkelig trimming da? Hvor mange Hk håper du på? Kjørte selv(har satt bilen i garasje for vidre mekk ei stund) en 745 med B230Fk(tilsvarer din ft bare med 531 topp istede for 530 topp som er på ft/fk) Den ble bremset til 235 med portet topp, vektjustert og balansert org bunndel, garret t3 trim60 turbo, org grenrør, org sprut (motronic) og dyser..ny kam, Skal jeg ha mer nå så er det sprut(med dyser og bensinpumper), ic og turbo/grenrør som må til(samt litt annet da...) Så skal du ha mange hester(mye vil ha mer prinsippet) så er det bare og begynne og spare penger samt bytte mange deler.... Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 høres litt mer lovendes ut nå jah! jeg bor i stavanger området, har du et ca pris overslag på hva du brukte på dette? er jo litt greit med 235 hk spes i starten, i og med volvo-godkjenningen på 238gamp.. hvor handlet du deler? har fått en del anbefalinger om KG, men de svarer som sagt ikke på mine henvendelser.. vet du hva som bør gjøres med resten av bilen når man passerer 238hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 heh det hørtes litt funky ut med; jeg bor i stavanger. men jeg hadde tenkt å spøre om du hadde peil om der er noen steder i området jeg kan få bremset motoren osv. jeg har letet en del, men finner ingenting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hvis du ikke skal bruke alt for mye penger,så kommer du et stykke med f.eks 16t turbo,k-kam,portet grenrør,chip,progressiv btr og helalucooler... Finns uendelig mange kombinasjoner men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Med litt søking på google så fant jeg dette: http://www.mcbrooms.com/volvo/fast700.htm Vet ikke om det er noe hjelp men. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 WEE!:D mye god lektyre der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 t3 Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Bilsport og bygger på en b230ft blokk nå. Ta en titt der! Tror de satser på 600hk Siter WWW.RUSSEMOTTO.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 ja turbokontaineren du tenker på? *siklesikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg