Gå til innhold

Grill bilder!

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

nå har jeg kommet til det stadiet at jeg vil ha nye grill! Noen som har noen forslag på en kul grill i fronten? har flatnose btw ;) men synes denna så fin ut , noen som har gjort et slikt prosjekt? tenkte jeg bare kunne skjære ut fra en annen grill, å plasere på! og med litt lakk og glassfiber spakkel ville saken vært biff :titties: :titties: :titties: :titties:

andre som har forslag? bilder og eventuelle innspill? sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg kommet til det stadiet at jeg vil ha nye grill! Noen som har noen forslag på en kul grill i fronten? har flatnose btw ;) men synes denna så fin ut , noen som har gjort et slikt prosjekt? tenkte jeg bare kunne skjære ut fra en annen grill, å plasere på! og med litt lakk og glassfiber spakkel ville saken vært biff :titties: :titties: :titties: :titties:

andre som har forslag? bilder og eventuelle innspill? sombrero

Synst min er litt grom jeg :) hehe

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst min er litt grom jeg :) hehe

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=82

vil nesten tro at han har sånn grill allerede :rolleyes:

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en turbogrill (den med firkantene, ikke med riller opp og ned) som jeg har fjernet "magebeltet" (den linjen tvers over grillen) på... ble ganske pent... kler linjene i bilen... :rolleyes:

har ikke sett noen andre 240er med noe slikt...

skal se om jeg kan pelme opp et bilde av den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snutefront-grill der jeg fjerna stripa (magebeltet som det ble omtalt som lenger opp i posten). Syns alle grillene blir finere uten stripa og merket. Ellers er jeg netting stas da. Du kan jo også lage "850-lookalike"; fjern merket og stripa, puss ned lista rundt og listene over lyktene og lakk dem i bilens farge. Prikken over i'en er da selvfølgelig øyelokk fra 850-stylingen lakkert i bilens farge. Men da er vi utpå et litt større prosjekt enn bare grillen da... Eller så kan du gjøre som så mange svensker; hiv på to(eller tre) svære tusenmeter foran grillen, så er den så godt som borte. doh

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen griller:

USA grill:

_10.jpg

Usa grill:

alvaro242.jpg

260 grill:

262_coupe.jpg

custom grill (78'):

blue_yellow_240.jpg

Så har du i tillegg GLT grillen (helsnute), og halvsnutegrillen..

Pluss den du har ovenfor.

Det er også en 80' vanlig type grill, som er bredere enn den første usa-grillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell ingenting som heter noe som turbo grill og glt grill osv.

Det som er er grillen opp til og med 85 (den typen jeg har) og fra 85 (den typen texacom har) den som er litt snute på. Så har du snute fronten (den flate) som kom i både sort og chrome tror jeg. Er ivertfall en 240 med chome grill og snutefront. Kanskje aftermarket men...Så i 93 hadde de krommet grill som merke for den sisste modellen som kom.

Er sikkert mange som har den samme grillen som meg, men det er ikke alle som har volvomeket i grillen..uten det er de stygt når du har netting i grillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell ingenting som heter noe som turbo grill og glt grill osv.

Det som er er grillen opp til og med 85 (den typen jeg har) og fra 85 (den typen texacom har) den som er litt snute på. Så har du snute fronten (den flate) som kom i både sort og chrome tror jeg. Er ivertfall en 240 med chome grill og snutefront. Kanskje aftermarket men...Så i 93 hadde de krommet grill som merke for den sisste modellen som kom.

Er sikkert mange som har den samme grillen som meg, men det er ikke alle som har volvomeket i grillen..uten det er de stygt når du har netting i grillen.

"turbo grillen" er greit å kalle den, fordi den er helsvart å som oftest flatnose...finnes åsså i helsnute....å omvendt for GLT.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider