Volvo240TurboInercooler Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Som topic sier så er jeg på jakt etter en B23ET motor. Fra 760 83-84 mod. Med ALT av ledninger, hjerne, intercooler, rør, slanger osv. Noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorty85 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har en 85 b230et... hvor mye er du interesert i å gi??? Siter http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5559&cat=500 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5533&cat=500 Noen som har en pall med arbiedslyst?? Begynner og bli tomt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 euro-1 her på forumet har en b23et! vis du betaler greit med peng kanskje han slipper den da!ikke vet jeg... b23et har jo sterkeste bånn volvo noen gang bygd til rødblokk. smidde stempler,m-råder,smidd veiv. 405svanhals topp med h-kam og greier,den motorn funker gøtt!!! :titties: den er også komplett med alt!er jo ikke værre enn og høre med han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har en 85 b230et...hvor mye er du interesert i å gi??? Skal ha B23ET....230 er bare noe pingle greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Skal ha B23ET....230 er bare noe pingle greier. b230 89'-> er bedre enn b23. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 b230 89'-> er bedre enn b23. Nope!! Det er den ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 blokka er vel bedre, men ikke innmaten Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 blokka er vel bedre, men ikke innmaten nei vel! forklar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 euro-1 her på forumet har en b23et! vis du betaler greit med peng kanskje han slipper den da!ikke vet jeg... b23et har jo sterkeste bånn volvo noen gang bygd til rødblokk. smidde stempler,m-råder,smidd veiv. 405svanhals topp med h-kam og greier,den motorn funker gøtt!!! :titties: den er også komplett med alt!er jo ikke værre enn og høre med han den skal dama mi ha....ikke sleng med leppa nå paul!!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 den skal dama mi ha....ikke sleng med leppa nå paul!!! Ser ut som du har NOK biler og ting og rote deg meg. Så hva du skal ha den ET motoren etter et forstår ikke jeg!! For dama di trenger jo liksom en sånn motor sant...eeehhh, nei! angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Skal ha B23ET....230 er bare noe pingle greier. Du skal vel ha på den supre gassern du har nå da.. med gullkork Så får du jo mye mere hester enn med injection :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Du skal vel ha på den supre gassern du har nå da.. med gullkorkSå får du jo mye mere hester enn med injection :rolleyes: Hei hei hei! aner jeg en tone her :rolleyes: hehe. Det forgasser greien funker supert...Bortsett fra at det bruker ikke under 2l på mila!! Så jeg kaster ut hele ATen og putter i noe mer stabil B23ET...Tjener det inn igjenn på at den bruker 1l mindre bensin på mila.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hei hei hei! aner jeg en tone her :rolleyes: hehe. Det forgasser greien funker supert...Bortsett fra at det bruker ikke under 2l på mila!! Så jeg kaster ut hele ATen og putter i noe mer stabil B23ET...Tjener det inn igjenn på at den bruker 1l mindre bensin på mila.. Jeg bare måtte.. Du vil nok merke en annen hverdag uten forgasser ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg bare måtte.. Du vil nok merke en annen hverdag uten forgasser ja. Ja, det tviler jeg ikke et SEKUND på! Men det med at det oppsettet med den gulkork gasseren funker er jo ganske bra. Motoren min går jo som ei klokke den og den får ikke mangel på bensin som du ser..hehe :) Men chip til B23ET koster 1999+moms og da har jeg 230-240 hk som er mye bedre enn de 200 jeg har nå. Så virker de kanskje hver dag og :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har en 85 b230et...hvor mye er du interesert i å gi??? hvis larsen ikke er intresert kanskje jeg er... hvor mye hadde du tenkt deg? EHvor langt har den gått? Er den i god stand? og er den komplett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg