Mandel Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hvordan få av takvingen på toppen av bagasjeluka? hørt at det er hull i glasset, men jeg må finne ut hvordan jeg får den av, for den trenger lakk :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Tror den var skrudd fast i bakruta på 3 forskjellige punkter også er den muligens limt litt i forkant, har aldri lagt spesielt merke til den, den bare er der... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hei,sorry jeg ikke har svart på MSN,blir sene kvelder og mye mekking med bilen for å få den klar til helga.. Du snakker om den vingen som sitter skrudd gjennom ruta?? slik som jeg har? SORRY;gammelt bilde..... den har jeg demontert siden luka er på lakkering nu. Skrudd i 3 muttere fra innsiden av glasset og ut,satt limt med et dårlig lim på min så det gikk greit å ta den av,bryt og løft forsiktig så går det sikkert bra. Lykke til sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hei,sorry jeg ikke har svart på MSN,blir sene kvelder og mye mekking med bilen for å få den klar til helga.. Du snakker om den vingen som sitter skrudd gjennom ruta?? slik som jeg har? SORRY;gammelt bilde..... den har jeg demontert siden luka er på lakkering nu. Skrudd i 3 muttere fra innsiden av glasset og ut,satt limt med et dårlig lim på min så det gikk greit å ta den av,bryt og løft forsiktig så går det sikkert bra. Lykke til sombrero oki, takk. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 kikket på det nå, men tror ikke min er skrudd fast (?) kanskje den bare er limt? jaja får se om jeg tør og prøve å løsne den Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Din ser ut til å bare være limt ja, sikkert limt med sika eller rutelim.. kan være den sitter som ett helvete da... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg