Ottesen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Halla....:) Noen som vet hvor det går ann å kjøpe trimkammer til mazda 323f ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 DOCH? SOCH? motorstørrelse? årsmodell? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 DOCH? SOCH? motorstørrelse? årsmodell? :) År vet jeg ikke, men er 1,6 d o h c ja Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 du kan jo sende en mail til for eks. http://www.kentcams.com de har vel noe... :) jeg husker ingen andre kam-produsenter i farta :rolleyes: typisk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 du kan jo sende en mail til for eks. http://www.kentcams.com de har vel noe... :) jeg husker ingen andre kam-produsenter i farta :rolleyes: typisk :D Kent Compcams Edelbrock Camco Crane osv osv alle disse selger kammer, men jeg håpet noen visst om noen levrandører som garantert hadde det til akkurat den bilen ? slikat jeg slipper å spørre alle sammen :) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 sorry mister.... jeg er på jakt etter innmat til GTR-motoren min selv, og står litt på bar bakke :) ser ut til at du har bedre oversikt enn meg der :D hva med å høre med mazdafun? han er "biblioteket" når det gjelder mazda her :D Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 sorry mister.... jeg er på jakt etter innmat til GTR-motoren min selv, og står litt på bar bakke :) ser ut til at du har bedre oversikt enn meg der :D hva med å høre med mazdafun? han er "biblioteket" når det gjelder mazda her :D Øyvind Hmmm....ingen dum ide :) Skal kontakte han jeg :) Mvh Magnus Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 V.S motor kvassa kammene til F`n min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 V.S motor kvassa kammene til F`n min. Orginal kammene eller ? hvor dyrt og hvor bra ble det da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Orginal kammene ja. 4 tusen skulle han ha. Bilen ble klart bedre, liker seg på høyt turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg