Blugh Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg og en kompis kjedet oss natt til en skoledag og bestemte oss for lit moddekos. Valget falt på denne Lexusen, sikkert det bildet flest har moddet gjennom tidene. Orginal Her er mitt bidrag: Vet at Carbonen er en smule grov, og noe "rett" i sømmene, men kanskje jeg fikser det senere, har skole i morgen så nå er det kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Her er mitt bidrag: Er ny i dette, ikke så flink som Blugh enda :fingers: så er nok noen feil. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 blugh nice modd!! mn u burde skifte farge på speila(til bilens farge eller noe) det er min mening da!:P syns karbonen blei dritt fett!! vilken metode bruker du?? Playboy fet din oxo, mn hadde droppa di neon lysa... eller hadde hvertfall bytta farge!!! så er spoileren i feil farge!! mn ellers en fin modd!! stå på!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Blugh, hvorfor bruker du SAAB felger lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hva i all verden er det som får deg til å tro at det er SAAB-felger? det er da helt normale IS300 felger?? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hvilke felger det er vet jeg ikke, men skulle tro det vare Lexusfelger, da de sto på bilen fra før :P Speilene er det bare sportsbiler som har, matcher dekalene :P :P :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Meget bra Marius! :D Lyst til å ha en konkuranse til? Imot meg? :P Andreas, du er også med eller? :) Meget kult, begge to :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 det bare så ut som at det var saab merke på felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg