sandviper Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har lyst på dump ventil, men jeg vil ikke ha åpent da det høres teit ut når den puster og pæser hver gang en letter på gassen, har lest at forge har en ventil som resirkulerer til vanlig og dumper ved høyt trykk stemmer det? Kvitrer den slik som rally bilene for det er sånn lyd jeg vil ha. Hvor kan jeg kjøpe en slik? Hva er det riktige navnet på denne ventilen? Hilsen Kjetil "som føler han er topicstarter på 80% her inne for tiden" det er mye å lure på med ny bil. Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 satt å lurte på samme tingen jeg, da jeg kom over denne: Eclipse Generation 1 Blow off Valve http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0006&product=FMDVECL101 Er nokk helt sikkert denne du mener!.. Ble selv sugen på en slik nå!, har akkurat bestillt Turbo XS m/rfl trakt :( edit: Si ifra om du ser en norsk forhandler, eller pris på dumpen, om det er rett! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Beste er vel å kjøpe en resirk. ventil som du kan justere stramminga på fjøra.. Turboxs har en slik en... Om du strammer den nok så får di kvittre-lyden men dumper lufta tilbake ved fullt pådrag/turtall... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg