Gå til innhold

Min Volvo 460R

Ranger emnet

JBT

Anbefalte innlegg

takk, ja ser litt annerledes ut me sota baklykter...men husk å kjøp billig spraylakk å heller lakker i mangen tynne lag,da blir det finere pluss hvis politiet sier noe er det bare å vaske vekk me litt sterk silicon-fjerner...

men sjangsen er liten på at de sier noe pga at kjøre lys å bremse lys er klare.

felgene er greie dem,følgte med bilen når jeg kjøpte den.men bruker dem på pigghjula. har noen 15" mim felger med mindre profil om sommeren.

102hk orginalt på min (460 gle med katalysator) å samme motoren uten gir 106hk, men me luftfilter sats gir små motorer litt mer dreiemoment å yter noen ekstra hk.(dette marker du såvidt på bånndraget)thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... nei det er ikke det, var ment mer humoristisk :)

det er bare en bruksbil så jeg kommer sikkert ikke til å senke den

(men er enig....den ser rar ut nå...vertfall me disse vinterfelgene)

så snart som jeg får noe mer penger kjøper jeg meg en prosjektbil...

men 460 har vært ekstremt god! over alle fårventninger faktiskt.

har aldri hatt noe tull me den å den sviver som en drøm :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å rengjøre lyktene godt...med avfetting(såpe, men best er nok silicon fjerner... men er ikke nødvendig) maskere opp med aviser å teip det som ikke skal lakkes(greit å overdrive slik at det ikke kommer på andre steder bak på bilen) å lakkere i mangen tynne lag...3-4kansje? lakk slik at hele flaten blir "våt" da blir det finest å "blankest"

Lenke til kommentar
Del på andre sider