Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Jeg senka bilen min forran i går... og nå står hjula som dette: /-----\ Kommer bakhjula også til å bli sånn? Noen som vet hvor mye det vil koste å fikse på dette?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Ganske vanlig å ha en forstillingskontroll etter at du har senket bilen din...Hjulene har en tendens til å ende opp i den stillingen...Skjedde meg oxo når jeg senket bilen min.... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 men prisen? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Bauer men prisen? maks en tusing.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Ringte Honda og de skulle ha 1750 kr..... DYRT!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Ringte snapdrive nå og de skulle ha 1688,- Hvor får du det for maks en tusing??? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Her jeg bor tar dem 4 hjulskontroll for 1000kr. På et lokalt verksted. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Jonte Her jeg bor tar dem 4 hjulskontroll for 1000kr. På et lokalt verksted. Og du bor?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Bauer Og du bor?? Narvik. Det blir vel litt langt unna deg da.. Men, jeg synes 1000kroner var mye jeg :) Men, det er kanskje ikke så mye alikavell. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Jonte Men, jeg synes 1000kroner var mye jeg :) Men, det er kanskje ikke så mye alikavell. Betalte også 1000 her i Bergen på et verksted i nærheten av der jeg bor da jeg senket i forrige uke. Så det bør være mulig i sør norge også. Bergen i hvertfall MYE nærmere enn Narvik. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 betalte 500,- sist jeg fikk justert forstilling.. og 1000,- for 4hjulskontroll... er prisene JEG har betalt ihvertfall... ;) 1750kr. for en forstillingskontroll er jo helt på trynet... tar jo ikke mange minuttene,akkurat... maks en halvtime... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 heisann .. Stikk innom og hør på VT dekk på billingstad. . tror ikke kontrollen er så dyr der .. mener å huske Brådden gjorde det der.. Originally posted by Bauer Ringte snapdrive nå og de skulle ha 1688,- Hvor får du det for maks en tusing??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Hallo, det er honda, alltid dyrt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Visst du skal ha en fullstendig hjulvinkel kontroll/justering er ikke prisen så ille faktisk.... Mye jobb å få alt til å stemme! Men dersom det bare er spissingen du tenker på, så har de fleste moderne verksted en skyvbar plate-innretning i gulvet som man bare kjører bilen over, så forteller inretningen hva spissingen er. Dette tar bare 1 min ca. Det er jo en mulighet å gjøre selve justeringen selv også, bare du får vite hvor mye du skal justere på stagene. Husk at det er forskjell på 4-hjulskontroll, og 4-hjulsjustering! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Send en PM til spinn eller ta en tur til Esso på Brobekk. Han ordner forstillingen din både billig og bra! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg