Porrchris Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Så bildene på av dørsidene til Rayander og så at delen der høytaleren sitter var en egen del. Er det to delt på alle Golf 3, eller har han/du skjært det av eller no? Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Så bildene på av dørsidene til Rayander og så at delen der høytaleren sitter var en egen del. Er det to delt på alle Golf 3, eller har han/du skjært det av eller no? Stemmer det. som sagt har jeg skifta interriør i min bil og i de nye(sorte) dørsidene mine,var det KUN en stooooor lomme og ikke noe plassering av front sett i dørene,men i de gamle (blå) dørsidene hadde jeg det. Så i stedet for å begynne å finne samme "sort" fargen så tenkte jeg det kunne blitt kult å lakke det i bilens farge. Etter som jeg har skjønt så tror jeg samtlige golf 3 har løse slike.Disse er kun skrudd fra baksiden så dørtrekket MÅÅ av. Måtte også skjære hull til å få plass til magneten og ledningen gjennom selve dørtrekket,men det er det ingen som ser når jeg er / blir ferdig... Her ser du da det slik det egentlig er: fjernet den nedre(lomme) delen nederst: Testet og målt til høytaler fester osv. OBS: det som er blått er fra det gamle og denne blir lakkert ii bilens farge: Lykke til!! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hm, jeg har ferdige hull foran og bak orginalt samt på de nye dørplatene mine med diskant i tillegg oppe på dørtrekket bak (ved håndtaket på en måte) ;) hehe.. puih Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porrchris Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Takk skal du ha Rayander. Har plass til 6,5" i døra, men jeg skal ha i større og da er det lettere å bygge i den lille delen som det går ann å skru ut, enn hele døra. Nå spørs det bare hvor flink jeg er med glassfiber,hehe. Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg