Gå til innhold

Hei fra ny medlem med 323!

Ranger emnet

chicaboo

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Jeg er en ny medlem fra Australia og kjører en 2002 323 Astina. Men jeg er ikke sikkert hvis dere har disse model der oppe i norge? Jeg har lagt inn noe mods til det også: Injen intake, OBX Header, 2,25" mandrel bent exhaust og bodykit til nevne ett par ting...

Jeg ønsker til forbredre mitt skrevet norsk mens har det moro på forumet og lærende på sammen gang også. Jeg var inviteret her av Wired, så du kan banne på ham hvis jeg tatt det feil for ofte! :)

AstinaGT%20Cruise%20-%2004%2012%2011%20(18).JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Vi bare kaller det 323, ingen F til det. Men høres ut likne du har lignere modeller til oss alikevel. Vi har de 323 BG, 323 BA, 323 BJ og BJII, jeg har det 323 BJII...

Litt om meg: Jeg reiste norge tilbaks i august/september 2003, jeg var i vestlandet i 2 uker og da gått til Oslo i uke. Jeg besøkte på ett par folk at jeg møtt mens å lære meg selv norsk online også.

Jeg er ikke så godt med å snakke norsk, så når jeg var i vestlandet hadde jeg litt vanskelig til... Men i Oslo der var 2 gjenter at kun jeg veldig bra, some jeg fant litt rart. Jeg synes at de snakk passende klart nok for meg til forstå?

Hvis jeg er heldig nok og har penger til, jeg vil tilbakekomst til norge igjen neste år ellers? Likevel, det var pent langt kryst vestlandet, men jeg likte Oslo mye også (de har en moro lat livstil der!).

Gav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven... imponerende at du har lært det på egenhånd...

Hvis du prater som du skriver så tror jeg det er bedre enn de fleste vaskedamene på alle skolene jeg har gått på (2 stk doh ). og de har jo norsk statsborgerskap osv...

Men velkommen hit til forumet da.

Og vi i oslo har vel en litt lat livsstil :D hehe... sånn jeg liker det...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig veldig morsomt å lese det du skriver ;) eller måten du skriver på :D:D
Oj vel, jeg gjetter at mest nordmenn kan engeslk bedre enn jeg norsk. Jeg eneste lærte meg i 16 menåder ett par år siden for å reise norge da. Men i siste hatt jeg lyst til å bruke min mindrende norske kunnskapen igjen.

Beklager for feilene mine, men jeg skal poste opp noe flere bilder av bilen min snart også. Jeg har væert å lage noe moder forrige. Jeg har merket at dere ha noe fine biler av seg sine også. Dessverre den GT-X/R er ikke så flertall? nede her, men ett par folk bruker de GT-X/R motors i bilen deres...

Ha det hyggelig,

Gav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider