safoll Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Noen som har info om denne bilen, foruten det som står i annonsen? Lurer på å kjøpe.. Link til annonse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har hørt at gearkassa på dem er ganske svak, ellers er det en kjempetøff bil med 4x4 og turbo. En kamerat av meg hadde den en stund, går bra!! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 jeg har hørt no rykter om att GT-R`en er mye dyrere å forsikkre enn GTX`en.. selv om det er samme bilen bare med annen styling.. (tror jeg) sjekk forsikkringa før du kjøper... å hvis du må ta lån på no sånnt så må du ha kasko i ditt navn hvis bilen er pant... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg