audi__a41.8t Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hvor er det egentlig rånerne i oslo pleier å møtes..??.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=60019 Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ja, det er liksom ikke noe ordentlig sted i oslo.. sett noen på natten ved hotel opera.. men dette er som regel bare 3-4 biler.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 I bærum står det en del rånere i en oppvarmet garasje under sandvika storsenter. Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ja, men de blir ofte jaget vekk har jeg hørt..? Dessuten er det ikke så stor plass.. var på et toyota-treff der en gang.. vi ble 2 biler.. ehh Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 De blir ikke så ofte jaget vekk. Det er som regel greit med plass. Om folk GIDDER å parkere odrentlig. Og det finnes jo 2 plan man kan stå på. Man blir jaget vekk dersom man utgjør en trussel for de som bruker anlegget til det det er ment. Så provoserer man publikum så kommer jo onkel med en gang. Det er heller ikke ett smart trekk å starte å burne eller ruse motoren inne. Det finnes noe som heter brannalarm i slike anlegg. Holder man seg rolig, og faktisk snakker med politiet uten å provosere, bli provosert av dem får man bli. Og dette er jo faktisk "regler" som gjelder for alle offentlige plasser. Mvh Thelle Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Har lurt på det samme selv;) Har liksom vært å cruisa i oslo, så møter vi liksom ingen rånere :( Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Har lurt på det samme selv;) Har liksom vært å cruisa i oslo, så møter vi liksom ingen rånere :( jo..men du finner dem ikke i like stor grad som andre steder...hvorfor?fordi oslo er stort...altfor mange veier og gater og altfor mange biler..see?er vel noen biler som kjører ...som regel dyre biler...hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ja, men de blir ofte jaget vekk har jeg hørt..? Dessuten er det ikke så stor plass.. var på et toyota-treff der en gang.. vi ble 2 biler.. ehh var den andre personen Erik? kjører wn Blå Celica GT4 st185? med styling Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Har lurt på samma greia selv, har selv hatt 4 biler og har hatt lappen i 3år mens jeg har burna rundt i Oslo. Har aldri funnet noen gode steder med rånere, men det er jo ihvertfall et par "klasikkerene"... 1. Tidligere kvadraturen, men man kan vel trygt si at selv om det var MAAAANGE biler som dro runder så var det vel endel som var ute etter noe mer enn bare råning, hehehehehehehe... Satt på sammen med to andre kamerater som utfordrert meg til å stå i kvadraturen mens de dro en runde, fy faen da var jeg redd! 2. På vinteren så er jo sognsvann (parkeringsplass) en KNALL bane for litt brekk-racing, men OBS! til folk utenbys fra som evt vil prøve å dra noen runder der, dere kommer sikkert til å se noen biler som står "parkert" rundtomkring på plassen, dette er IKKE andre rånekamerater men homofile men som driver med "cruising", så med mindre du er homofil så burde du styre LANGT unna disse bilene! Har selv aldri hatt noe problem med politiet der oppe selv etter mange, MANGE runder! 3. I Bogstadveien er jo også relativt herlig "utsikt" på sommeren med alle vestkantbertene som strutter rundt ;-) 4. Selvfølgelig Karl Johan (når de klarer å bli ferdig med alle veiarbeidene!). 5. Men det stedet som garantert trekker flest rånere i Oslo er uten tvil Bislett kebab, det eneste er at det finnes jo ca 0,5 parkeringsplasser der, og pga at trafikketaten er relativt hissige så blir det jo ofte til at rånerne kjøper maten og setter seg rett inn i bilen, litt vanskelig å bli kjent med folk da! 6. Og sist, men ABSOLUTT ikke minst! Texburger på maritim (Maxbo) rett utenfor bomringen, der er det ofte mange rånere! Jaja, det var noen tanker rundt temaet, hadde vært fint å finne et sted hvor vi Oslo rånere kunne møtes oftere uten å måtte arrangere streetmeets... Hvis noen rånere ser min grønne lille Seat Arosa som kommer dunkende så er det bare å si hei! Bilen er BP registrert :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 var den andre personen Erik? kjører wn Blå Celica GT4 st185? med styling Ja, stemmer det, husker vi drev å sladda rundt på snøen sammen. Ganske surt med kun to biler da.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Synes å ofte ha sett rånere kjøre rundt i karl johan gate eller området der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ja jeg er en av de som ofte tar meg et par runder rundt byen, men er jo ingen sted å stoppe.. Eneste plassene er ved horestrøket.. pleier å være 3-4 ledige.. men der står jeg ikke... får en del blikk fra dem når man kjører forbi hihi Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ja jeg er en av de som ofte tar meg et par runder rundt byen, men er jo ingen sted å stoppe.. Eneste plassene er ved horestrøket.. pleier å være 3-4 ledige.. men der står jeg ikke... får en del blikk fra dem når man kjører forbi hihi Du som kjører Z4? Husker jeg så en Z4 et par ganger når vi cruisa rundt. Men husker ikke helt hvor jeg så deg :rolleyes: Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ja, kjører Z4, låner av en kamerat da.. har ikke helt rå til den ennå. Men vanvittig fet å kjøre!! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg