Gå til innhold

Atv

Ranger emnet

Yoneck

Anbefalte innlegg

Jeg driver og ser etter ATV til junior. Han er 5,5 år og ganske stor. Jeg ser derfor ikke etter de aller minste / dølleste. Planen er at han skal kunne ha den noen år, og fortsatt ha mye morro med den.

http://www.finn.no/finn/mc/object;pdc=1113311150892?finnkode=5331306&sid=9avad6SzL150889&pos=2

Den har jeg tittet litt på. Snakket med selger nå, så om mente det var bra greier. Klart det var en billig sak, men kvaliteten hadde vist seg grei, og han hadde levert ganske mange av dem. Det som viste seg å svikte litt vel fort, var bakhjulslagre, men de var til gjengjeld ganske enkle å bytte, og kostet ikke stort.

Det er mye rart av ATVer rundt på nettet, og prisene er ikke til å bli lur på. Denne 110ccm koster 7900, men man ser jo 50ccm'er helt opp i 15 000. Kvaliteten trenger ikke være utmerket, bare den ikke detter fra hverandre.

Noen som har erfaring på området, og kan hjelpe meg litt?

Hva trenger man av forsikring på sånt? Selskapet kunne gi en ansvarsforsikring for ca. 900,- i året. Steg til ca. 1300 med brann, tyveri etc.

Jeg vet vi trenger en del sikkerhetsutstyr, og det ligger nytt på ca. 4-5000 for komplett pakke.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som bor på Råholt bør jo nesten ta deg en tur til KLS MC i Hurdal da, de har ATV'er i de fleste prisklasser ;) Butikken er nærmeste nabo til rundkjøringen når du kommer fra Nebbenes...

Skal jeg jaggu ta med junior på en dag .

Takk for tipset. Da går det jo i hvertfall ann å få litt tips fra en fagmann, og sjekke litt hva han greier av størrelser og slikt.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider