sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 skal bestille skrift til framruta... men er usikker på hva d skal stå... Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Trenger det stå noe? Bare en enkel svart streamer, for å få bort sola? Eller skal du ha den fordi du skal skrive noe på den? Jeg synes det er litt harry, men hvis du først skal ha en, så må du ha en det står noe bedre enn "Corrado" på.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har solfilm stripe på innsiden av framruta.. så skal ha skrift.. ikke noe ekstremt.. men trenger noen tips om hva som skal stå.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hva med.... Opel? Opel kan hvertfall ikke beskyldes for å være ekstremt! Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hva med.... Opel? Opel kan hvertfall ikke beskyldes for å være ekstremt! prøver du å være morsom? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Syns det bare er stygt med slike ting i frontruta jeg. Hver sin smak men.... Ser ut på din avatar at du har en pen bil som absolutt ikke trenger noe slik harry i frontruta... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Syns det bare er stygt med slike ting i frontruta jeg.Hver sin smak men.... Ser ut på din avatar at du har en pen bil som absolutt ikke trenger noe slik harry i frontruta... :) mm, skal ikke ha noe stort.. bare litt skrift :P, kan hende det blir et lite vw merke i hjøret på ruta.. vi får se.. ikke sikkert jeg gidder å ha noe der i det hele tatt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Siden du har G60 regner jeg med at den flytter seg litt.. Hva med "move over" ellerno evt speilvendt slik at folk ser i speilet at de bør flytte seg når du kommer? ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 prøver du å være morsom? hæhæ...var jo litt bra da! så forresten i dag en svart audi som det sto black death i frontruta på! med en sånn gotisk skrift...uansett...ikke ha noe tekst! stygt å harry og det trekker til seg snut! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hæhæ...var jo litt bra da! så forresten i dag en svart audi som det sto black death i frontruta på! med en sånn gotisk skrift...uansett...ikke ha noe tekst! stygt å harry og det trekker til seg snut! mange som var positive her ja :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje litt oppbrukt, men som jeg syns er tøft. "VW Racing" Originalt og stilig syns jeg. Sikkert mange uenige med meg i det ;) Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Siden du har G60 regner jeg med at den flytter seg litt.. Hva med "move over" ellerno evt speilvendt slik at folk ser i speilet at de bør flytte seg når du kommer? ;) hehe, var jo litt tøft da :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ville droppet skrift asså, personlig synes jeg det er harry, men hver sin smak.. Legg heller vinyl av vw-logo på panseret eller noe??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ville droppet skrift asså, personlig synes jeg det er harry, men hver sin smak.. Legg heller vinyl av vw-logo på panseret eller noe??? ja, kanskje det.. men er ikke vw merke på panseret litt oppbrukt? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 jo..det er skrift i frontruta også..gå heller bare for en enkel toppstripe uten skrift du... sombrero men hvis du absolutt må ha noe ville jeg ikke gått for mer enn ett VW merke eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg