sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 jo..det er skrift i frontruta også..gå heller bare for en enkel toppstripe uten skrift du... sombrero men hvis du absolutt må ha noe ville jeg ikke gått for mer enn ett VW merke eller noe... har allerede solfilmstripe på innsiden av ruten.. blir nok kanskje noe vw merke.. driver å titter litt på annet dekor... men bilen skal se clean ut.. så skal ikke ha noe overdrivende.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Skrift i frontruta er også ganske oppbrukt! Legg heller pengene i en konvertering til turbo? Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Skrift i frontruta er også ganske oppbrukt! Legg heller pengene i en konvertering til turbo? er litt forskjell i på prisen :P blir nok ikke noe turbo med d første.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hva med "G lader baby oh yeah!" med rød skrift ? ;) hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Så kan du stille deg spørsmålet hvorvidt det faktisk er lov å ha streamer, og vurderer om det er verdt pengene for å få lov til å kjøre med det i 4 dager før snuten stopper deg på råneplassen og ber deg rive den av. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Så kan du stille deg spørsmålet hvorvidt det faktisk er lov å ha streamer, og vurderer om det er verdt pengene for å få lov til å kjøre med det i 4 dager før snuten stopper deg på råneplassen og ber deg rive den av. les litt da... jeg skal ikke ha streamer.. skal ha skrift.. ik så stor! har allerde en stripe med solfilm på innsiden av ruta.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hva med "G lader baby oh yeah!" med rød skrift ? ;) hehe porr d oskar ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Siden du spør om folks meninger, føyer jeg meg i rekken med dem som sier "ingenting".. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 les litt da... jeg skal ikke ha streamer.. skal ha skrift.. ik så stor! har allerde en stripe med solfilm på innsiden av ruta.. Ok, fear enough, trodde du skulle ha skrift i en streamer, men er ganske sikker på at du ikke har lov til å smelle på noen tegn/bokstaver i frontruten også. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ok, fear enough, trodde du skulle ha skrift i en streamer, men er ganske sikker på at du ikke har lov til å smelle på noen tegn/bokstaver i frontruten også. mener det er lov jeg... men da kan ikke bokstavene være så store.. 10 cm høye elns.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ok, mye mulig jeg tar feil. Mener bare å huske at det eneste du har lov til å klistre i frontruta er sånn parkeringsoblater osv, men dette er det sikkert noen som klarer å hoste opp i en eller annen paragraf. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 "Corrado" i såfall. men ett lite spørsmål: Hvor får man trykt noe slikt? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 "Corrado" i såfall. men ett lite spørsmål: Hvor får man trykt noe slikt? gå til nærmeste skiltmaker elns.. ikke noe problem å ordne det.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ok, mye mulig jeg tar feil. Mener bare å huske at det eneste du har lov til å klistre i frontruta er sånn parkeringsoblater osv, men dette er det sikkert noen som klarer å hoste opp i en eller annen paragraf. kan nok hende det er en lov om at det ikke er lov.. mindre skriften eller streameren er, jo mindre provoserende er det for politiet.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 bakrutesenker med et eller annet i sølv på syns jeg er kulere! I ogmed du har svart bil... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg