sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det er oxo fett :D den er ikke svart :P bare møøøøørk blå :D blå i sola Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Mystic blue? Fin farge det!! Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Mystic blue? Fin farge det!! er noe sånn.. på annonsen før jeg kjøpte den, sto det blå pærle, hvis jeg husker riktig Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 sendte mail i sta til http://biltattoo.no/tattoo.htm.. bestemte meg for å bare ha noe i bakruta.. skal stå: the touch med denne skriften: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg