Gå til innhold

Selg Ikke Deler Til Denne Mannen

Ranger emnet

liIIebror

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, vi har skjønt det.. ALLE har skjønt det.. for lenge siden.. spørsmålet mitt er till lillebror hvor lenge jeg blir nødt til å fortsette å se på denne tråden når det postes ett inlegg her hver 14 dag og alle er like konstruktive som ei høne på fuglejakt...

Kan ikke si meg annet enn enig.

Sånn er det når man er moderator, kan gjøre som man vil, beholde sticky så lenge man vil.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Svindleren ble skutt, og hengt etter pungen fra slottsbalkongen.

Akkurat passe straff :hammer

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk vil ha den fjernet som sticky.. Noen som tar seg nær av det som blir skrevet eller?

Hvis ikke er det bare å la være å åpne tråden når den vises, jeg klarer det fint med nesten 50% av trådene på forumet, da tror jeg det skulle være mulig å la være å se en enkelt tråd..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat passe straff :hammer

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk vil ha den fjernet som sticky.. Noen som tar seg nær av det som blir skrevet eller?

Hvis ikke er det bare å la være å åpne tråden når den vises, jeg klarer det fint med nesten 50% av trådene på forumet, da tror jeg det skulle være mulig å la være å se en enkelt tråd..

fordi det skal være likhet for alle.. siden det er liten kjennskap mellom medlemmene på dette forumet, skjer det desverre endel svindler eller folk som prøver seg på sådan.. har selv 3 stykker som skylder meg penger her på forumet og som jeg ikke får kontakt med.. folk med få posts.. skal jeg og ha 3 sticky tråder liggende ? ville tilslutt blitt tungvindt å bla forbi en side med nick du ikke bør handle med for å komme til g2 stoff..

for all del, oprett et forum for slike opplysninger men som sticky her har den ikke noe å gjøre mener jeg..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes steder som sånne folk som ikke betaler for seg og det er de luftlommene som blir der hvor dem pumper ut olje i nordsjøen

bare å komprimere dem nedi der så vi kan få nytte av dem en gang :ass

1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS

1983 Massey Ferguson 675 TURBO

2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG

2000 HONDA CR 500

Lenke til kommentar
Del på andre sider