Gå til innhold

Selg Ikke Deler Til Denne Mannen

Ranger emnet

liIIebror

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dan stamnes:

mulig politiet hadde vært løsningen ja. da har dem iværtfall navnet hans registrert. det andre der er ikke så dumt det heller. bare pga prinsipper liksom

Mandel:

jepp har prøvd. er noen kompiser som har ringt å. men vet ikke akkurat hvor vellykka det er. han tar ikke tlf uansett. på hustelefonen så svarer foreldra hans. og da er han aldri hjemme

hm..du sier foreldra svarer?..forklar saken til dem da?

dan: du kom litt før meg ja :rolleyes:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik at vi kan få denne tråden nedover listene.. ser ingen grunn til å ha denne som sticky lengre.. alle på forumet har lest den, og hva som skjer videre er iallefall ingen grunn til å holde på sticky.... meningen var å varsle alle om å ikke handle med denne personen.. gjennomført !!

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med at folk som ikke betaler for seg bør få svi....men det kan jo hende at den ble ødelagt i posten da? men for all del ingen grunn til å ikke sende tilbake varen da....eller vil du som de ble sendt til beholde de ødelagte lysene selv? hvis de er ødelagt er det vell ingen problem å legge ut ett bilde av dem her da???

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei fyr?? Hvor mange greie "fyrer" kjenner du som truer folk med livet?? Fr meldinger av hans "kompiser assman" som truer meg også,..

Gjør opp for deg på en ordentelig måte så slipper du sånn.

Det er jo faen så enkelt, send i retur eller betal.

Jeg personlig trur ikke på deg for 5 øre, å kommer aldri til å kjøpe eller selge en dritt til deg.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør opp for deg på en ordentelig måte så slipper du sånn.

Det er jo faen så enkelt, send i retur eller betal.

Jeg personlig trur ikke på deg for 5 øre, å kommer aldri til å kjøpe eller selge en dritt til deg.

Kunne ikke vært mer enig, såklart er det to sider av en sak, men så lenge du ikke sender i retur har du ingen verdens ting du skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens moral

Aldri selg deler til folk som bor lengre unna deg enn at du har tid og penger til å kjøre dit og ordne opp.

Ja, vi har skjønt det.. ALLE har skjønt det.. for lenge siden.. spørsmålet mitt er till lillebror hvor lenge jeg blir nødt til å fortsette å se på denne tråden når det postes ett inlegg her hver 14 dag og alle er like konstruktive som ei høne på fuglejakt...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens moral

Aldri selg deler til folk som bor lengre unna deg enn at du har tid og penger til å kjøre dit og ordne opp.

synes fortsatt "sende i oppkrav" duger heilt fint jeg, er jo en som har sendt meg en pakke i oppkrav..(kommer idag...*jippi*) men han glemte visst å føre på porten i tillegg..men er da ikke en feiging..200kr + - ble portoen på..skal seff sette over penger å gjøre opp for meg..

med andre ord: BETAL for varen du har FÅTT eller RETURNER den..koster deg ikke mer enn 100kr uansett!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider