B.T.i Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Vel, ble så inspirert av Ryengs tråd om råning i Tromsø at jeg tok med meg digicam og "rånet" meg en runde:D Vår tur starter på Shell på Mørkved, her kan du spise pølser(tilbehøret kommer oppå pølsa) og tanke bensin, eller henge sammen med rånerne.. Vi følger så riksvei 80 inn til selve byen, her kan du frese litt gummi hvis du vil.. Vel inne i byen kommer vi rundkjøringen ved Snippen, dette er altså rett ved Politihuset og starten på råneruta Ferden går så videre ned sjøgata Her like ved jernbanestasjonen er det også mulig å bruke en alternativ snu plass for returen på vår rute, (kommer senere) Da er vi inne i selve råneområdet, her er fullt av fulle folk, uteplasser, cafèer o.l. Perfekt for å brife litt med den nyeste subben din e.l. Så er vi kommet til byens lokale pølse leverandør, Shell i sjøgata(til høyre) Like bortenfor er bussholdeplassen, og vi er snart ved nærmeste hengeplass for rånerne.. Ta til venstre i nærmeste kryss;) Vår ferd fortsetter videre rett frem forbi SAS hotellet.. Vi har tatt til høyre bak SAS hotellet og fortsetter nå i Moloveien, Vinmonopolets gamle lokaler kan skimtes i bakgrunnen.. Vi skal til høyre i nærmeste kryss Vi er like ved Havnas gatekjøkken(til venstre) og på sommerstid ligger Teltet(ølservering ute) til høyre. Et par lokale rånere står parkert i bakgrunnen.. Vi har nå kjørt rundt SAS hotellet og til venstre kan hovedsamleplassen for rånere skimtes.. Vi fortsett med høyt turtall i lavt gir rett frem i Storgata/Gågata:D Vi er nå på vei tilbake og kjører da selvfølgelig gjennom Gågata utenfor Glasshuset.. Sving til venstre i nærmeste kryss Vi er nå på nedsiden av glasshuset, Grand Hotell ligger til høyre(Hvis du blir trøtt: ) Fortsett enten til venstre for å kjøre rundt SAS en gang til, eller ta til høyre for å kjøre Sjøgata mot Snippen.. Vi tar mot høyre.. Vi er nå på vei tilbake gjennom Sjøgata... Her er det mange mulige passasjerer hvis du vil kjøre litt taxi;) Vi er nå tilbake ved lyskrysset ved jernbanen, her kan du ta til høyre og fortsett mot SAS hotellet igjen:D , eller du kan kjøre mot Snippen og snu i rundkjøringen og kjøre tilbake igjen.. Til slutt et bilde av undertegnede og hans bil.. Lykke til:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Genial thread bjørn ;) I love it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 meget bra..hehe.. kjørte faktisk deler av den ruta med Scania når jeg var der..hehe.. og så klart med MB med henger ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Kul guide, stilig 190 Mo i Rana kommer nokk snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 henge sammen med rånerne.. Råner dere lastebil og annleggsmaskiner dere a? ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Tilbehøret skal UNDER pølsa! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Råner dere lastebil og annleggsmaskiner dere a? ;) Hehe, visste den kommentaren måtte komme:D Neida, ikke jeg ivertfall:d Er vel mer vanlig litt lengre sør i landet(les: nord-trøndelag) Tilbehøret skal UNDER pølsa! Jeg vet, men ofte er det mangel på logisk tankegang i pølsenæringen.. desverre :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hehe, jævli bra.. Håper noen fra Trondheim kan laga likedan.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ja det var jo en pen guide!! Det ble noen runder rundt SAS-hotellet sist helg!! Hører at rekorden rundt SAS-hotellet er 69 ganger?? Stemmer det? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ja det var jo en pen guide!! Det ble noen runder rundt SAS-hotellet sist helg!!Hører at rekorden rundt SAS-hotellet er 69 ganger?? Stemmer det? For å være helt ærlig så vet jeg ikke:) Jeg har ikke rånet en ærlig meter i Bodø ennå, jobber stort sett hver helg på en uteplass... Men, jeg kan tenke meg til at enkelte av rånerne har slike rundetall ja:D Tror jeg så bilen din lørdags formiddag, kan det stemme? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Synes Bodø er en bra plass jeg.Synd det er så mye vind der...Bra uteliv.Vet noen om Lyd På Hjul skal arrangere no konkurranse i Bodø i år? Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Drit tøft med råneguide over bodø!! Skal muligens kjøre nedover til bodø å besøka dama nå rundt 1.mai eller no! Ser dere en vinrød new beetle på 19" i den tia der blink med lysa! :D Synes Bodø er en bra plass jeg.Synd det er så mye vind der...Bra uteliv.Vet noen om Lyd På Hjul skal arrangere no konkurranse i Bodø i år? Hmm, jeg har hørt fra noen kompiser at utelivet i Bodø er skikkelig, skikkelig dårlig.. VERRE enn Harstad faktisk, og jeg har vært ute i Harstad...HJELPE MEG FOR EN KJIP UTEBY!! :o Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Bra guide! Målet må da være å få en slik guide for hver by og tettsted i hele Norge? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hehe, jævli bra.. Håper noen fra Trondheim kan laga likedan.. :D Tar med cam og mekker på lørdag jeg :) Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Bra guide! Målet må da være å få en slik guide for hver by og tettsted i hele Norge? Huff, hvem ønsker det? Råne guide over ssj? haha :titties: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg