bjartmar86 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Heisann Sitter og vurderer om jeg skal slå til på et boddy kit til bilen min... men er det da nødvendig å hellakkere bilen, eller går det bare å lakkere delene slik at det blir likt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Heisann Sitter og vurderer om jeg skal slå til på et boddy kit til bilen min... men er det da nødvendig å hellakkere bilen, eller går det bare å lakkere delene slik at det blir likt? det spørs det vis bilen er matt i lakken bør du hellakkere bilen siden man ikke klarer å få det 100% men vis lakken er ganske ny kan du jo bare lakere boddy kitet. Det er de jeg mener da men bare rett meg vis j er helt på jorde :rolleyes: Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 kommer helt an på det.. er body kittet med skjerm utbyggere som skal limes på bilen og sparkles slik at skjøtene blir usynlige, må det hellakkeres.. er derimot dette kittet slik at skjøtene skal synes, muligens det kun er fangere og skjørter, så er det ikke nødvendig... en matt lakk kan alltid rubbes og poleres opp igjen hvis den bare er hel nok.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 for å slippe mest mulig farge forskell bør du finne ut hva bilen er lakket med(type lakk) å lakke stylingsettet med samme merke , ellers er det nesten umulig å få 100% riktig nyanse :hello: best resultat er evt å lakke feks front fangeren å bakfangeren å flekke ut alle skjermene da ser du ikke forskjell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Om den gamle lakken er falmet litt ellernoe kan du (om det er mulig) ta med liten karroseridel til noen som kan scanne den og få ganske nøyaktig samme farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 det du kan gjøre som er j..... heftig er å ta en spesiel farge på unerdelen på dilen dvs. fangere+ kanalskjørt. men det kommer litt ann på om du åssen lakk du har er det vanlig tettfarge så er det ikke så vanskelig å få lik farge men har du noe perlemor, cameleon osv er det så si umurlig uten å flekke ut. hvilken farge er bilen din? Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 bilen er mørk rød... vinrød eller no trur jeg.... se om jeg får til å få slengt opp et bilde er orginal lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hei...lurte på en liten ting har perlemor lakk på nå å lurte på når jeg skal sette på sideskjørt osv om jeg kan lakke bare det å ikke resten av bilen..går det bra? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 bilen er mørk rød... vinrød eller no trur jeg.... se om jeg får til å få slengt opp et bilde er orginal lakken du kan gjerne poste opp ett bilde men om du finner fargekoden å type bil+ mod så kan jg se på fargekarte for å se den i virkelig.. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hei...lurte på en liten ting har perlemor lakk på nå å lurte på når jeg skal sette på sideskjørt osv om jeg kan lakke bare det å ikke resten av bilen..går det bra? perlemor kan være vanskelig å få lik så derfor ville jg ha flekket på dørene men post opp et bilde der du ser fargen bra så skal jg se om jg kan hjelpe Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 får ikke til å legge opp ett bilde jeg, men det er ikke perlemor. er bare vanlig metalic lakk trur jeg, ikke no falma eller no så ser ganske fin ut. Da skulle det jo ikke være no problem å bare lakke fangerne og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg