Gå til innhold

tenkt å kjøpe meg kompressor

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

Hei har den biletema kompressoren selv, på 50l me 3hk.. den holder helt fint til garasje bruk.. Har selv brukt luftverktøy og lakket mye med den! kompersoren er god kvalitet på den, min har holdt i ganske mange år nå! er bare vikitig å sjekke av og til at du har nok olje i motoren feks..

Når du skal lakke bør ikke trykke stå på mer en ca 2-3 bar, for å få best resultat.

Har og brukt denne til en hellakkering av en gammel carawelle, prøvde meg på en russebil ;) men det er ikke så lurt å lakke en hel bil i en garasje, fordi det blir så utruligt mye lakk råg ut av det! så får du en del støv korn på bilen din og! deler går helt fint i en garasje, er lurt å spyle golve får du begynner,når gulvet er bløtt legger støvet seg ned på bakken istenfor på bilen din ;)

hvilken lakk sprøyte har du da? dyr?....... var på wurth å hørte på pris, men dem var jo syyyyykt dyre

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken lakk sprøyte har du da? dyr?....... var på wurth å hørte på pris, men dem var jo syyyyykt dyre

Har to stykk, en til lakk, og en til fyller..

Den til lakk er en profosjonell sprøyte, ligger fra ca 1500++ alt etter hvor inviklet du vil ha di, på en lakkbutikk.. Hadde aldri kjøpt det på wurth!

Den andre kjøpte jeg på en sånn alt mulig butikk, for 300kr.. Er godt brukenes den og, bare du er nøye på å stille di skikkele inn, og har rett trykk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider