Ok`n Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Leste litt i forumet men fant ingen link elle info kor ain kjøper ei lagunaleppe...noen som har link til bedrifter som selger slike? doh Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 her er det en tråd med noen som prøver å skaffe iværtfall laguna leppe ser sinnsykt bra ut på primera :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Leste litt i forumet men fant ingen link elle info kor ain kjøper ei lagunaleppe...noen som har link til bedrifter som selger slike? doh stikk innom en volvo/renault-forhandler/verksted, og spør om de har noen renault lagunaer stående som enten er vrak, eller som evt har en ødelagt front, kanskje du er heldig å får tak i en billig der...! hvis ikke får du den for en 500-800 kr ny hos classic parts... (koster 1500,- ny hos bilia...) her er ett bilde av lagunaleppa få primerafronten... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Tenkte bare på Ante Valente da jeg leste overskrifta.. Kor e reinsdyreh? Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Tenkte bare på Ante Valente da jeg leste overskrifta.. Kor e reinsdyreh? hehe! :roll: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Tenkte bare på Ante Valente da jeg leste overskrifta.. Kor e reinsdyreh? haha,,her sitter eg og snikleser på bilforumet når eg er på jobb så plutsli står d noe som gjør at eg bryt i latter!,,,lett å bli oppdaga da når eg deler kontor med sjefen:P :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hm,eg har ein 91mod...trukje den passer da,noen som kansje har den nederste orginal delen til 95mod eller ein front hadde vært fint..? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hm,eg har ein 91mod...trukje den passer da,noen som kansje har den nederste orginal delen til 95mod eller ein front hadde vært fint..? jeg har også en 91 modell, og har bestilt laguna leppa. så kan ta bilde også kan du se hvordan det blir seende ut. jeg så etpar bilder for litt siden av en 92 modell, og ble seende bra ut. og nederste delen av frontfangern til nyere primeraer er vel ikke en løs del såvidt jeg har skjønt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Om den ikke passer på bilen min, kommer det en til salgs snart :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 og nederste delen av frontfangern til nyere primeraer er vel ikke en løs del såvidt jeg har skjønt? Verken på P11 eller P11-144 er den "nederste" delen noe løs del.. Den ser bare sånn ut, men er i realiteten en del av "designet" og derfor støpt som 1 del.. Kor irriterende er det??? *hrmf* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg