Gå til innhold

Etterlysning StjÅlet M3 !!! Hjellllppp!!!!

Ranger emnet

kimmitsport

Anbefalte innlegg

ETTERLYSNING BMW M3 STJÅLET !!!!

Hei

Håper du leser denne før du strykker videre !!!!

Dette dere leser her er ikke tull !!!

M3 ble stjålet natt til 28.03.05

Dette er en Sort E30 BMW M3 som er ombygd med stor motor 2.7L Turbo.

Ble stjålet ved Bjørkelangen i Aurskog.

Eigers beskrivelse av bil:

BMW M3 E30

1989 mod

Sort

Kjennetegn:

- Trekant luftinntak på panser.

- Manglet grøftlys.

- Manglet bakfanger

- Montert 2 stk sportsstoler Cobra

- Turbomotor 2.7 rekke sekkser

- lys beige dørtrekk.

- Manglet baksete

Dette er en bil som jeg har lagt alle mine penger i og dessverre hadde jeg ikke forsikring på bilen når den vart stjålet, så dette er penger jeg mest sannsynlig må se tapt….

Denne bilen har en verdi på rundt kr 250.000.- til 300.000.-

Dette er kanskje ikke så mye penger for noen. Men dette var alle pengene for meg :,,,,(

Så påsken min har vert heilt JÆ…. Kan en si…

Som dere leser nede så har jeg andre på saken også, men det er så mange garasjer, verksteder og fjøser rundt om, så det blir nesten som og lete etter nåla i høystaken….

Har dere opplysninger eller vet om personer som driver med snusk og evt bilslakting, eller dere hører om eller hører rykter om en slik bil… håper jeg att dere kan sende meg en mail med alle opplysninger dere kan klare….

Det utloves dusør for den som kan komme med opplysninger som fører til funn av bilen min!!!

Denne bilen har nybygd motor på 2,7liter med turbo. Denne har over 400Hk så denne går fælt !!!

Du leger merke til den om du kommer over den og den høres godt da det er skikkelig godlyd av den !!

Har dere opplysninger om noen som kjører rundt i en slik bil eller prøver og selge en slik bil eller deler, eller komme over noe mistenkelig, VÆR SÅ SNILL Å TA KONTAKT !!!

Skulle dere som har stjelt denne lese dette så har jeg folk på saken som dere helst skulle ønske dere ikke kommer i kontakt med!!!!

Og da vil jeg bare si det att det er satt en verdenskjent MC bande etter dere.

Som dere garantert ikke vil ha noe besøk av !!!!

Så anbefaler dere att denne bilen blir levert tilbake umidellbart !!!!

Så skal dere heller slippe litt rimligere unna.......

Et lite hint, da tenker jeg på dere som har tatt M3n;

Motorsykkelklubben sine initialer starter med H og har 2 navn så dere finner ut resten når dere får eit besøk!!!!

Dere har bare et valg!!

Håper dere er dumme nokk til å forstå det!!

Vi finner dere nokk!!

Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt så om det evt skulle vere en/flere av dine kammerater som har tatt denne så får dem aldri vite att det var deg som kom med opplysningene!!!

Kan dere også vere så snill og ta dere 10 minutter og videresende den til alle deres kontakter så jeg får brukt jungeltellegrafen så godt det går…

Sender denne til alle som ligger i min kontaktliste og håper att alle dere som mottar denne kan sende denne videre til alle som dere har i deres kontaktliste.Dette hadde vert kjempefint om dere gjorde så jeg får spredd disse opplysningene så mye som det går.

Vil takke dere alle som gjør alt dere kan for å hjelpe meg !!!!

Har du opplysninger er jeg å nå på:

Tim Ørjan Aase

Mob : 90060004

Email : timaase@tiscali.no

Ønsker du og vere anonym så gjerne send mail til meg,

Dusør loves ved opplysninger og adresse for henting vist noen skulle vite om denne M3`n !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være på utkikk!! Fyttihelvette så surt!!
no nytt ang bilen?

Heisan alle sammen

Ja det er forferdlig trist det her da jeg har lagt alle mine penger i denne bilen og så skal det komme noen Frekke tjuver og ta ifra deg allt av verdier du har :(

Takker for all medfølelse som blir vist, er godt med støtte i en san situasjon :)

Jeg har ingen nye posetive nyheter og fortelle enda...

Takker for alle opplysninger og hjelp som til nå er sendt til meg pr mail og tlf...

Ingen opplysninger er for små så har du noen eller vet noe mer så må du VÆRE så SNILL og sende en mail eller sms...

Så det ser ut til att denne enda ikke dukker opp...

Mvh

Tim

Lenke til kommentar
Del på andre sider