kimoajajaj Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Hei !! Så begynner jeg med steg 1, nemlig emblemfri grill og list evt. badlook. Jeg lurer på om der finnes forskjellige griller, vet at der finnes forskjellige merker (?) , men har sett at noen ser forskjellige ut. Grillen til JOM liker jeg, for på den går rillene i grillen HELT ut mot lyktene, mens på de fleste andre griller stopper rillene , og lyktene er liksom innfelt i en firkant. Hvor mange merker er der? Hva er tøffest? Linker/bilder ? En annen sak, hva syns dere om å ha badlook list isteden for den tradisjonelle? Egentlig er vell disse temaene en smaks sak, men jeg spør uansett. Joakim Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Bonrath grill med 2 lykter(1 på hver side) med STANDARD lyktelist. Badlook på Golf 3 = OK Badlook på Golf 2 = Forbudt :D Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 badlook er vel kult vel? vurderer og ha det på jetta lyktene mine en gang i framtida! litt mere usikker på åssen det er på rnude lykter igrun.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger- Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 synes det er finest med 2 runde lykter og vanlig lyktelist. ikke badlook.. men det er jo en smakssak.. liker fronten min som den er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Går en her som hadde vanlig grill-list før, han bytta til bad look. synes det ble penere, dessuten er det ikke ikke så mange som har det...(enda) Men har sett noen i Tyskland som er altfor store, de var ikke noe fine.. Men smak og behag... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 JOM sine griller til Polo er ikke særlig bra. Jeg hadde gått for Mattig selv. Har hatt det på to av Polo'ene mine og de har hatt veldig høy kvalitet. Grill list? Kjør uten, en hver halvrusten GII har jo det. Hater grill lister!!!!!!!!:mad: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 hehe min har faen ik mye rust ! :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Gå for emblem fri grill med vanlig list du. badboy på golf 2 ser jo helt amatørmessig ut, passer rett og slett ikke inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Emblemfri grill og vanlig list ble bestilt i går, fra Norskbildel senter=) =)=) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg