Stigipie Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Heisann. Jeg har en Audi A4 '96 modell som jeg driver å oppgraderer litt. Hadde noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg litt med. Jeg har kjøpt frontspoiler-lippe, lyktespoiler og bagasjerom-spoiler. Tenker dessuten på å "oppgradere" lyktene slik at den ser ut som modellen med facelift (kom vel i '99?). Noen som har gjort dette tidligere, det jeg lurer på, er om jeg kan kjøpe brukte deler fra '99 modeller, eller om det er forskjell i passform eller fester her? Jeg vurderer også å kjøpe angel eyes frontlys, og LED eller lexus baklykter. Noen som har formeninger her? Lexus-lykter er jo digg, men minuset er at min bil er rød, så jeg føler det kan bli litt kræsj med rød A4 med lexus lykter, men hvis noen har det, kunne jeg gjerne tenke meg å se bilder av dette! :) Så lurte jeg på om noen vet om lyktespoilerene kommer i konflikt med lysene hvis jeg velger angel eyes? Så var det neste prosjekt. Jeg tenkte også å montere tåkelys foran på denne, og dette kom vel heller ikke før i '99 på A4. Lurte på om noen her har gjort dette, og vil komme med anbefalinger? Har sett på biltema, bilextra og hellanor, men finner ikke lykter som jeg føler passer. Så jeg kunne tenke meg originale. Var innom audi og spurte om jeg kunne kjøpe originale deler til en '99 mod, og om dette ville passe på min. Han var ikke sikker på dette. Noen som vet mer om dette? Og er det noen som vet diameteren på de originale tåkelyktene til A4? Håper noen har noen tips og råd å komme med :) Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Oppgradere lyktene snakker du om, så snakker du om angel eyes.. Hvertfall Facelift kom i 99-00 og Jeg har nå bestilt meg Facelift Baklyktene til mine Røde A4, Og du burde ikke putte på noen Lexus lykter. Blir ikke noe pent, (min mening) LED lys er tøffe da, vet ikke åssn de blir på en a4 men.. Om du vil ha tåkelys på bilen din.. Nye fra møller vil komme fra 3000kr og oppover, hvorfor ikke kjøpe noen på biltema, eller Hella, der har de jo runde takelys, er bare å gjømme de litt det, om du synes de ikke passer helt. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigipie Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg har jo egentlig lyst på angel eyes, men har aldri sett de i virkeligheten på en A4, så lurte på om noen hadde meninger rundt dette. Hvis ikke blir det facelift med klart glass, så lurte egentlig på om disse passer på min, eller om det må bygges om noe? Når det gjelder tåkelys har du rett i at disse koster over 3000 på møller. Men jeg tenkte å kjøpe festene (og plastdeksel rundt) på møller (ca 500kr), og kjøpe lyktene uorginalt, har fått pris på disse til under 1000kr. så da er jeg jo oppe i ca 1500, ca halvparten enn hos møller. Det jeg egentlig lurte på er om "rillene" eller plast-dekslene passer i min '96 front-fanger..? Jeg tror nok ikke lexus blir så bra på rød audi nei, enig med deg der.. Men har VELDIG lyst på LED-baklys da :) Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Lexus er stygt på A4. Kjøp facelift 99 (kom i juni/juli tror jeg) baklykter og frontlykter. Du må modifisere framskjermene for å få på faceliftlyktene foran, kutte av en liten kant. Det er ikke noe problem. Også må du bytte ut den gamle kontakten (todelt) til den nye som er all in one. EDIT: Bilde av angel eyes på A4: Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigipie Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Noen som har peiling på om "settet" med tåkelykter fra '99 A4 passer til en '96 A4? Eller om d lar seg gjøre å "trikse det til"? Og er alle Audi A4 fra 99-00 levert med klart glass? Dvs. kan jeg bestille disse brukt fra en hvilken som helst A4 nyere enn 6.99 eller noe? Takker for alle svar ;) Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hella har noen tåkelys til A4 fra 95 opp til 99 modellen som kommer med monteringsrammer, kabelsett, relé og h6W-lyspærer. Artikkelnr. er 8HG 000 767-801 hvis jeg greier å tyde katalogen rett. Edit: det er enten det nr. jeg skrev litt lenger opp eller dette: 2PT 008 816-821. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Facelifthovedlykter finn du på http://www.quattroco.com 3000,- for eit par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigipie Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Great! Vet du prisen på disse tåkelyktene alex? Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Great! Vet du prisen på disse tåkelyktene alex? Desverre, har bare katalogen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg