Gå til innhold

Luici 12" ratt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Følger det med rattboss? Eller passer det rett på?

boss må kjøpes utenom. Et ratt passer vel aldri rett på. Men kjøper du en boss så kan du bruke den mer eller mindre for alltid. Noen bosser støtter omtrent alt av ratt

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt litt rundt etter luisi boss til bilen min, men får ikke tak i på sånne steder som torshov og bilxtra, da dem fører momo.. forslag?

Mekonomen... tror dem fører luici ratt. Hvis ikke så kan du høre på felgimport. Men jeg mener det ofte går over alikevel. Det er festet med 6 stk umbraco skruer. Og i Jettan min så brukte jeg en orginal Omp boss som var kjøpt på felgimport. Men disse er relativt dyre. Tror det koster i overkant av 800 kroner. Men som sagt, er det 6 skruer så mener jeg det passer uansett... omp luici går iallefall omhverandre

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen... tror dem fører luici ratt. Hvis ikke så kan du høre på felgimport. Men jeg mener det ofte går over alikevel. Det er festet med 6 stk umbraco skruer. Og i Jettan min så brukte jeg en orginal Omp boss som var kjøpt på felgimport. Men disse er relativt dyre. Tror det koster i overkant av 800 kroner. Men som sagt, er det 6 skruer så mener jeg det passer uansett... omp luici går iallefall omhverandre

Er vel "boltsirkel" på ratt også? sånn at ikke alle 6bolts nødvendigvis går om hverandre?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel "boltsirkel" på ratt også? sånn at ikke alle 6bolts nødvendigvis går om hverandre?

mulig det. Men pleier vel normalt sett å være såpass standarisert at de går omhverandre. Mener Dino, Omp og Luici i det minste går omhverandre. Når det gjeller Momo så vet jeg ikke om disse har 6 eller 8 skruer. Men har de 6 så er jeg rimelig sikker på at det passer

Alfa Romeo GTV6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rattnav!!!!!

Kjøpte et luisi ratt for en stund siden og fikk da med et til golf...

Dette er som nytt..

ta kontakt på 90942796 om du vil ha det...

Hjelper ikke det, regner med at Flasher skal ha boss til Bmw`n?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, stemmer, skal ha boss til bmw'en.. var på de nevnte sidene å titta litt, men så ikke noe der, burde vel ringe.. i allefall hadde det vært ett fint ratt, det er helt klart.. og for en billig penge.. 400-450 for boss, og 300 for ratt.. er jo liksom ikke all verden

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider