Gå til innhold

Luici 12" ratt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hvor i norge er hadeland? har da på følelsen av att det ikke er sååå langt fra meg jeg..

kan si det sånn, att om det ikke er lengre enn oslo, så tar jeg det.. hadde jo vært fint om du kunne møtt meg bare bittelitt på veien og da :)

bor 12 mil nord for oslo jeg, nær kongsvinger..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i norge er hadeland? har da på følelsen av att det ikke er sååå langt fra meg jeg..

kan si det sånn, att om det ikke er lengre enn oslo, så tar jeg det.. hadde jo vært fint om du kunne møtt meg bare bittelitt på veien og da :)

bor 12 mil nord for oslo jeg, nær kongsvinger..

Jeg bor på Roa... det er ca 5 mil fra oslogrensen langs riksvei 4 imot gjøvik. Jeg har ikke bil så jeg får møtt deg noe sted med mindre du er i nærheten av oslo på kvelden da jeg er på jobb og kjører bil mens jeg er på jobb ;)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Luici rattet solgt.

Men jeg har fortsatt det andre som står til salgs under tråden som heter noe med Del'lorto DHLA 40 mm...

Og jeg kan vel også nevne at jeg har et org Ritmo Abarth ratt liggende som jeg kan selge for ca 300 det også :D

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
jepp, stemmer, skal ha boss til bmw'en.. var på de nevnte sidene å titta litt, men så ikke noe der, burde vel ringe.. i allefall hadde det vært ett fint ratt, det er helt klart.. og for en billig penge.. 400-450 for boss, og 300 for ratt.. er jo liksom ikke all verden

jeg har et bmw boss ring 93458197

NATS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, stemmer, skal ha boss til bmw'en.. var på de nevnte sidene å titta litt, men så ikke noe der, burde vel ringe.. i allefall hadde det vært ett fint ratt, det er helt klart.. og for en billig penge.. 400-450 for boss, og 300 for ratt.. er jo liksom ikke all verden

jeg har et bmw

NATS

Lenke til kommentar
Del på andre sider