Gå til innhold

Ny Pioneer DEX-P9R selges billig!

Ranger emnet

@lpher

Anbefalte innlegg

Har en stk. fabrikkny DEX-P9R som jeg selger til en MEGET hyggelig penge... :)

9.500,- inkl. frakt!! Veil. på 15.990,-

---------------------------------------

DEX-P9R is a audiophile-level single-CD player with performance unlike any other, and the #1 choice of competition enthusiasts. For the incredible sound quality, 24-bit Burr-Brown DAC's are used, and each pre-amp output (low/mid/high) includes high volt outputs (4 volts). Also included are an optical input and output, which provide an absolutely pure signal when connected to the DEQ-P9 Digital Signal Processor. The titanium-gray DEX-P9R has a clean look and a large display area, and boasts a motorized, detachable faceplate and a new rotary knob. The unit's bright, full-motion Organic EL screen provides detailed information with a sophisticated style, and can even be turned off (Blackout Mode). A two-year warranty applies.

Large White Organic EL Display (256x52 pixels)

CD-R and CD-RW Playback Capability

IP-Bus (MCD) Control

DVD Control

24-Bit Burr-Brown D/A Converters

Optical Digital Input (for XDV-P90 6-disc DVD Changer)

Optical Digital Output (for DEQ-P9 Reference Series Digital Signal Processor)

Gold-Plated Hi-Volt RCA Preouts (x3 pair) (Front/Rear + Subwoofer)

Digital Signal Processor (DEQ-P9) Control

Wireless Smart Remote

Rotary Volume

Copper-Plated Chassis isolates the unit from radiated noise

Motorized Auto-Slide Flap Face

Detachable Face SecurityTM

---------------------------------------

Link til bruksanvisniga for de som VIRKELIG er interesert :D

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/manual/display/0,,2076_15221_49848,00.HTML

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nokk du må ned i pris på det der,greia er jo gammelt,er maange p9 til salgs for tiden...p90 som er "in" nå,og den er jo billigere også,22 lapper ink.dsp..

Denne spilleren er flunka ny den :D (hvilket jeg ikke tror de fleste andre til salgs er:))...urørt i orignalembalasje...full garanti :) Ser foresten flere som har annonsert brukte P9R til endel høyere pris enn dette :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne spilleren er flunka ny den :D (hvilket jeg ikke tror de fleste andre til salgs er:))...urørt i orignalembalasje...full garanti :) Ser foresten flere som har annonsert brukte P9R til endel høyere pris enn dette :)

De som har gjort det inkluderer DEQ-P9.

Jeg solgte komboen min for 10k.

Edit:

Nesten strøkent..

Med alt av esker og kabler såklart..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider