Gå til innhold

17" eller 18" Oz Superleggera?

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Skal jeg gå for 17" eller 18" av de felgene? 1001ab.jpg

Jeg er så usikker, de skal jo stå på familebilen, så da er det kanskje greiest med 17" med tanke på komfort? Da er det jo litt mere gummi som beskytter også, 45 profil isteden for 40.

Hadde det vært min bil hadde jeg nok tatt 18", men siden det er flere som skal kjøre den så burde jeg kanskje ta litt hensyn.. hehe

Priser:

17" - 7900,-

18" - 10900,-

Dette er da uten dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at det lett blir for store felger jeg. 18" på den bilen der synes jeg blir for mye. For noen dager siden så jeg en BMW 3-serie stasjonsvogn av den nye typen med 18". Det var rett å slett stygt. Bilen hadde lbitt mye bedre med 17". 18" tommer passer på biler hvor det er gjort noe mer og som i utgangspunktet er ganske spesielle.

En bonus med 17" er jo bedre komfort, billigere i innkjøp og billigere dekk ;)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at det lett blir for store felger jeg. 18" på den bilen der synes jeg blir for mye. For noen dager siden så jeg en BMW 3-serie stasjonsvogn av den nye typen med 18". Det var rett å slett stygt. Bilen hadde lbitt mye bedre med 17". 18" tommer passer på biler hvor det er gjort noe mer og som i utgangspunktet er ganske spesielle.

En bonus med 17" er jo bedre komfort, billigere i innkjøp og billigere dekk ;)

Er egentlig ganske enig i det du skriver.. hmhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e veldig enig med det han skriver der, personlig skal eg velge 17" foran 18" til volvoen(e), pga eg sikkert aldri kommer til å style så mye at det blir fint med 18".. men du sier jo at de på bildet e 18", og de ser ikkje for store ut på den bilen syns eg.. men det kan jo være pga det e mye svart, så det e vanskelig å se helt kordan det blir med gummien.. eg hadde senket først, og sett om de du har no blir for store, då må du jo være sikret =)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e veldig enig med det han skriver der, personlig skal eg velge 17" foran 18" til volvoen(e), pga eg sikkert aldri kommer til å style så mye at det blir fint med 18".. men du sier jo at de på bildet e 18", og de ser ikkje for store ut på den bilen syns eg.. men det kan jo være pga det e mye svart, så det e vanskelig å se helt kordan det blir med gummien.. eg hadde senket først, og sett om de du har no blir for store, då må du jo være sikret =)

Sant det, det ser jeg vel i morgen regner jeg med.. :)

Kanskje jeg bare skulle droppe å bytte felger i år og heller trimme den litt! :)

Dekkene og felgene er jo tilnærmet nye så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den sølvgrå puggen er din ville jeg annbefalt noe jeg syntes ser utrooolig smuth og cleant ut.

17" eller 18" det er samme, men du må senke den litt og sote alle siderutene sånn passe mye. og hvis dette er familie bil og du har unger, må du huske at da slipper du å sette opp sånne stygge greier i siderutene som skal forhindre sol inn osv.. ;)

blir meget pent syntes jeg ihvertfall.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider