Gå til innhold

VDO Dayton spiller...BIG PROBLEM!

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

har nettopp handla meg VDO dayton cd4802 som skal være toppspilleren dems... men den har faen meg ikke preouts til phonokabler...altså null tilkoblingsmuligheter til forsterker!

Noen som vet om det er noe spess man må ha evnt.`?

fortvila :(

Som det allerede er blitt nevnt: Send den tilbake!

Finnes massevis av bedre spillere...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk vite nå at jeg trenger en dings som koster 152kr :(

alle mente at denne var bedre enn pioneer 77mp som jeg egentlig skulle hatt da så da valgte jeg denne :(

OK.

Bra at det ordner seg da, men det er jo elendig at det ikke følger med i så fall!

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en kabel, c2 eller noe sånt om jeg ikke tar feil. slutt å syt, dette er en knallgod spiller! Hvorfor syte nå, du har jo ikke testet den enda?

fordi det står ingen steder at man må ha dingsbomsen....

får ikke prøvd spillern uten den dingsen jeg serru...

på specs står det 4 channel 4V preamp out...

greia er at jeg skulle egentlg konkurrere med anlegget ikveld... nå må jeg vente på den ekstra delen til imorgen kveld... :(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) bedre lyd enn P77? :rolleyes: VDO, det som het Philips før? neppe, men den har flere kule funksjoner... :fingers: hehe... den kabelen du venter på er en ISO standar, tilkoblingspunktene finner du hos radiospesialistens sine sider.... det er gratis, lodd på gode RCA plugger og gullbelagte kabelsko.... bedre enn den kontakten du bestiller...

:titties: :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) bedre lyd enn P77? :rolleyes: VDO, det som het Philips før? neppe, men den har flere kule funksjoner... :fingers: hehe... den kabelen du venter på er en ISO standar, tilkoblingspunktene finner du hos radiospesialistens sine sider.... det er gratis, lodd på gode RCA plugger og gullbelagte kabelsko.... bedre enn den kontakten du bestiller...

:titties: :)

"Alle" som svarte på tråden min sa at jeg skulle velge VDOen.... :(

får pluggene idag ... er visst C1 og D2 jeg trenger.

irriterende at de ikke følger med men.... shit happens.. har koblet til og spillern virker grei den.... litt fett at det er voltmeter i spillern så jeg kan konstant se hvor mye volt jeg har på batteriet :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" som svarte på tråden min sa at jeg skulle velge VDOen.... :(

får pluggene idag ... er visst C1 og D2 jeg trenger.

irriterende at de ikke følger med men.... shit happens.. har koblet til og spillern virker grei den.... litt fett at det er voltmeter i spillern så jeg kan konstant se hvor mye volt jeg har på batteriet :D

Jeg hadde den spilleren i den forrige corradoen min - den var demo for VDO. Kan få sinnsykt mange funksjoner med den spilleren der. Ryggevarsler, temp.måler, kjørecomputer osv.. Eneste som var kjipt var at den ikke ville spille CDer med kopibeskyttelse.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den spilleren i den forrige corradoen min - den var demo for VDO. Kan få sinnsykt mange funksjoner med den spilleren der. Ryggevarsler, temp.måler, kjørecomputer osv.. Eneste som var kjipt var at den ikke ville spille CDer med kopibeskyttelse.. :(

og hvis en skal bruke sub out så deler den kun 40 eller 80... det er dritkjipt :(

skal selge denne jeg og kjøpe meg pioneer!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvis en skal bruke sub out så deler den kun 40 eller 80... det er dritkjipt :(

skal selge denne jeg og kjøpe meg pioneer!

Er det ikke mulighet for å ikke dele da?

Det kan jo forsterkeren vanligvis ta seg av...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

niks... det er bare 40/80 og OFF... setter jeg den på off så er det ingen bass...:S

Men det burde nå holde fint med 80 Hz som max på en sub?

Ellers må du jo kalle det midbass...

I mine Blue Diamond hjemmehøyttalere spiller subbene bare fra 55 Hz og ned ;)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider