quack Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Har planer om å sette en Sierra XR4i motor inn i en Capri. Er det mye strev? Mener å ha hørt at man verken trenger nye motorfester eller å bygge om motorrommet ved en sånn ombygning, men er ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Visst det er sekser i Caprien fra før, er det nesten ren bolt-on! Visst det er firer i den er jeg mer usikker, sikkert litt mere jobb da.. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by tbn//nemesis Har planer om å sette en Sierra XR4i motor inn i en Capri. Er det mye strev? Mener å ha hørt at man verken trenger nye motorfester eller å bygge om motorrommet ved en sånn ombygning, men er ikke helt sikker. Er det sekser der så er det enkelt og greit bortsett fra ledningsnett osv.... hvorfor ikke går for 3.0 V6`ern Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Er V6er, ja. Grunnen til at jeg ikke kjøper en Capri med 3.0 V6er er seff at jeg vil skru :D Dessuten blir det billigere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg