Gå til innhold

Trenger hjelp! Sierra med problemer...

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger litt hjelp i kveld av en kyndig mekaniker. Jeg er i ferd med å selge en Sierra, men Murphys lov har nå tatt knekken på meg. Etter én times søvn i natt og x antall timer med skruing de siste dagene har jeg bestemt meg for å kaste inn håndkledet å få noen til å fikse det resterende for meg.

Bilen var egentlig ferdig i går. Ny girkasse og litt annet småfiks var i orden og alt var klappet og klart for EU-kontroll i dag. I dag morges startet jeg bilen og lot den gå litt før jeg klistret på prøveskiltene og gjorde meg klar til å dra. Når jeg skal starte bilen igjen så går den i ca. 1 sekund for den bråkutter. Jeg tenker først tom tank, så jeg fyller litt bensin. Hjelper ikke. Sjekker alt av sikringer og bytter alle reléer. Ingen forskjell. Jeg tror kanskje det er bensinpumpen, men det er egentlig litt rart da denne ble byttet nylig. Dog med et pent brukt eksemplar...

I tillegg funker ikke kjørelyset bak på venstre side. Pærene er i orden så her er det også noe muffins.

Det jeg er på jakt etter nå da er en dyktig mekaniker som kan fikse bilen for meg så fort som mulig og helst i kveld. Bilen er mer eller mindre solgt, og jeg skulle levert den i dag.

Håper noen kan hjelpe meg med dette uten at det blir alt for dyrt. Dog betaler jeg gladelig for noen timers søvn...

Kontakt meg i så fall på epost fredrik@s-com.no eller telefon/sms på 9208 9524. På forhånd takk.

Mvh

Fredrik Sørlie

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sierra er ikke en sierra.

Er det innsprut? Forden har som regel en bryter som slår ut bensinpumpa ved kollisjon, velt osv. Denne kan finne på å slå seg ut rett som det er uten og ha noen grunn. På sierra cosworth er den i midten av reservehjulsbrønnen.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider