nitewlkr Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Ser det er mange Amcar frelste her og har da noen spm ang. en amcar som uheldigvis står i garasjen hjemme og støver ned Bilen er en orginal Oldsmobile 442 1971 modell cab som trolig må selges... :mad: noen som vet hvor mye en kan forlange for en slik bil? Ikke 100% strøken men langtfra noe oppussings objekt Litt specs: 455cid med NOS 10x15 og 7X14 Shelby felger Hvit candyflake med motiver Har dessverre ikke bilder men det kan skaffes Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by Audi90 Ser det er mange Amcar frelste her og har da noen spm ang. en amcar som uheldigvis står i garasjen hjemme og støver ned Bilen er en orginal Oldsmobile 442 1971 modell cab som trolig må selges... :mad: noen som vet hvor mye en kan forlange for en slik bil? Ikke 100% strøken men langtfra noe oppussings objekt Litt specs: 455cid med NOS 10x15 og 7X14 Shelby felger Hvit candyflake med motiver Har dessverre ikke bilder men det kan skaffes jeg byr 1000kr:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by Audi90 [Hvit candyflake med motiver Har dessverre ikke bilder men det kan skaffes [/b] hvit candyflake ja da har den stått en stund da:op Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Originally posted by Audi90 Ser det er mange Amcar frelste her og har da noen spm ang. en amcar som uheldigvis står i garasjen hjemme og støver ned Bilen er en orginal Oldsmobile 442 1971 modell cab som trolig må selges... :mad: noen som vet hvor mye en kan forlange for en slik bil? Ikke 100% strøken men langtfra noe oppussings objekt Litt specs: 455cid med NOS 10x15 og 7X14 Shelby felger Hvit candyflake med motiver Har dessverre ikke bilder men det kan skaffes Ca listepris hos Amcar er 60'-110', men kommer helt ann på tilstanden. Amcar bruktbil prisguide her Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Damn... Glemte jo at den hadde W-30 option noe som i følge den listen gir masse tillegg... Vel skal jeg ha amcar så blir nok den litt for dyr... Får holde meg til ådien enn sålenge Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Originally posted by Audi90 Damn... Glemte jo at den hadde W-30 option noe som i følge den listen gir masse tillegg... Vel skal jeg ha amcar så blir nok den litt for dyr... Får holde meg til ådien enn sålenge 71 Olds 442 Cab med W-30 option er jo dritt sjelden da man og den motoren er RÅ 500foot pound std og går bra orginaltr flake lakk er jo ille harry da men men. Sjelden og tøff bil men masse deler tilgjengelig i USA Løp og kjøp hvis prisen er rett. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Bilen står i garasjen hjemme men må muligens bort... Har ikke plass til den lenger... Vet at bilen er sjelden,møtte en amerikaner på nato øvelse for noen år siden og han ble spinnvill,de er jo mer sjeldne der borte enn her... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg