MAZDA GT-R Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hvis dere må ned med pluggåpningen deres for at turbotrykket skrus opp så er det noe galt med bilene deres. Kan bytte pluggen med en med lavere varmetall er greit når du begynner å lade mye. Min gikk på 1,5 kilo ladetrykk og 1,1 i pluggåpning, aldri noe fjusking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hvis dere må ned med pluggåpningen deres for at turbotrykket skrus opp så er det noe galt med bilene deres. Kan bytte pluggen med en med lavere varmetall er greit når du begynner å lade mye. Min gikk på 1,5 kilo ladetrykk og 1,1 i pluggåpning, aldri noe fjusking. Hvilke plugger kjørte du på, med hvilken varmegrad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Denso iridium plugger 8 i varmetall, eller 20 som det heter på Denso sine. Disse har 1,1 i pluggåpning og står i Denso sin katalog at de er til GT-R. Prøvde med NGK plugger men disse var ikke noe tess til bilen synes jeg, fikk et lite fjusk på toppen noen ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 humm, noen av dere som har prøvd HALO-plugger? http://www.ontop.nu/england/official_test_of_the_halotm_spar.htm er MEEEGET fornøyd med disse pluggene :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Noen som har info om denne bilen, foruten det som står i annonsen? Noen som kjenner eier, osv.. Lurer på å kjøpe.. Link til annonse Kan vel si jeg har sett den, men ikke mer. Den er pen å se på, bortsett fra det vet jeg ingenting om tingenes tilstand til den bilen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Denso iridium plugger 8 i varmetall, eller 20 som det heter på Denso sine. Disse har 1,1 i pluggåpning og står i Denso sin katalog at de er til GT-R. Prøvde med NGK plugger men disse var ikke noe tess til bilen synes jeg, fikk et lite fjusk på toppen noen ganger. Det må være din ,ening, har forhørt meg med diverse tuning firma, og de sier at visst en øker ladetrykket, kan det være nødvendig å minske pluggåpningen litegranne (husker ikke grunnen). Det mådde broderen på Cossien sin, jeg på min gamle 323 4wd turbo, og nå sist på gtr, når jeg økte ladetrykket. HAr forsåvidt også hørt stikk motsatt av det du sier om NGK kontra Denso, byttet fra NGK plugger til denso iridium på gamle 323 4wd turboen min, deholdt en uke, så måtte jeg sitte i NGK igjen ,men da skal de sies at de motorene er litt kresen på plugger. Men i alle fall, jeg ville aldri valgt Denso fremfor NGK. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Denso sine plugger har blitt veldig mye bedre de siste årene. Går heller ikke ann å sammenligne en cosworth med en GT-R. Med høye ladetrykk i Cosworth ladetrykk kan du nesten banne på at gnista blir blåst ut av ladetrykk, men så er det vel veldig mange som må kjøre med andre coiler og tenningsforsterkere og ditt og datt etter som jeg har forstått. Dette er ikke noe problem på GT-R. Se i England, der kjører de med helt opp i 1,5 mm pluggåpning på 1,4 i trykk på GT-R. Sier ikke at det er riktig, men det er fakta. Har nå justert tre GT-R'r med mellom 1,4 og 1,5 i ladetrykk, og alle disse med 1,1 mm i pluggåpning, og to av disse med densoplugger. Men hva vet vel jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Denso sine plugger har blitt veldig mye bedre de siste årene. Går heller ikke ann å sammenligne en cosworth med en GT-R. Med høye ladetrykk i Cosworth ladetrykk kan du nesten banne på at gnista blir blåst ut av ladetrykk, men så er det vel veldig mange som må kjøre med andre coiler og tenningsforsterkere og ditt og datt etter som jeg har forstått. Dette er ikke noe problem på GT-R.Se i England, der kjører de med helt opp i 1,5 mm pluggåpning på 1,4 i trykk på GT-R. Sier ikke at det er riktig, men det er fakta. Har nå justert tre GT-R'r med mellom 1,4 og 1,5 i ladetrykk, og alle disse med 1,1 mm i pluggåpning, og to av disse med densoplugger. Men hva vet vel jeg. Du har nok sikkert rett i det du sier! Vet ikke helt hvilke plugger som står i min. (sjekka ikke når jeg tok dem av :) ) Mulig det ikke er helt rette plugger som står i, så det er derfor jeg måtte korte inn lengden. Har ikke funnet noen andre feil med bilen i hvert fall. Enda... Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.